Specjalista ds. Obsługi Klienta Wealth Management
Miejsce pracy: WarszawaDziałamy w pierwszej dziesiątce największych banków w Polsce. Naszym klientom dostarczamy rozwiązania z zakresu finansowania działalności na rynku krajowym i międzynarodowym oraz szereg produktów oszczędnościowo-inwestycyjnych i
kredytowych. Dzięki różnorodności oferowanych produktów nasi pracownicy mogą budować swoją ścieżkę kariery w różnych obszarach biznesowych Banku.
W Banku BNP Paribas na pracowników czeka wiele ciekawych wyzwań. Z nami pomnażają kapitał wiedzy i zyskują jeszcze więcej pracując z prawdziwymi zawodowcami.
- posprzedażową, telefoniczną obsługę klientów segmentu Wealth Management korzystających z usług bankowych;
- zdobywanie doświadczenia w obsłudze klienta z segmentu Private;
- obsługę dedykowanej dla Klientów Wealth Management linii wsparcia (Private Line);
- realizację dyspozycji płatniczych (krajowych, zagranicznych, kartowych);
- obsługę i przedstawianie aktualnej oferty Banku dla Klientów pozostałych segmentów;
- sprzedaż produktów i usług bankowych przez telefon dla Klientów pozostałych segmentów;
- praca w równoważnym systemie zmianowym (wolne weekendy).
- masz już pierwsze doświadczenia w obsłudze klienta i chciałbyś dalej się rozwijać w tym kierunku;
- znasz jęz. angielski w stopniu komunikatywnym - warunek konieczny;
- cechuje Cię samodzielność, odpowiedzialność w realizacji zadań;
- posiadasz wysoki poziom kultury osobistej;
- motywuje Cię osiąganie wyznaczonych celów;
- posiadasz wykształcenie minimum średnie.
- wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonych;
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- możliwość rozwoju kariery na ścieżce eksperckiej lub menedżerskiej w różnych obszarach Banku;
- realny wpływ na strategię i wyniki realizowanych projektów;
- atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych, np. pracę zdalną, dodatkowe dni wolne, dofinansowanie wypoczynku dla Ciebie i Twoich dzieci, ubezpieczenie grupowe i inne.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.