Specjalista ds. obsługi klienta w branży opiekuńczej ze znajomością języka niemieckiego
Miejsce pracy: 01-207 WarszawaJakie zadania stoją przed Tobą w nowej pracy:
• kompleksowa obsługa umów z Klientami niemieckimi zgodnie ze standardami firmy
• bieżąca współpraca i budowanie trwałych relacji z klientami w Niemczech
• negocjowanie z klientami warunków współpracy na kontraktach
• koordynacja wyjazdów oraz pobytu personelu opiekuńczego w Niemczech w ramach realizowanych umów
• prowadzenie dokumentacji kontraktów w języku polskim i niemieckim
Co chcemy Ci zaproponować w nowej pracy:
• stabilne zatrudnienie i atrakcyjne wynagrodzenie
• szkolenia i benefity – indywidualne i zespołowe
• codzienna praca z j. niemieckim
• możliwość rozwoju oraz zdobycia nowych umiejętności i awansu w ramach Grupy Ideal
• profesjonalne wdrożenie i pracę w Zespole zapewniającą wsparcie i dobrą atmosferę
• możliwość pracy zdalnej, bo rozumiemy, że praca z domu jest czasem konieczna
• nowoczesne i przyjazne miejsce pracy (biuro przy ul. Koszykowej)
Jak wyobrażamy sobie Kandydata aplikującego na to stanowisko:
• potrafisz dobrze komunikować się w języku niemieckim (min. B2)
• masz doświadczenie w obsłudze klienta i/lub umiejętności sprzedażowe
• działasz z pasją i jesteś otwarty/-a na nowe wyzwania
• nie boisz się wyzwań i chętnie uczysz się nowych rzeczy
• umiesz dobrze organizować swoją pracę oraz potrafisz pracować pod presją czasu
• dobrze planujesz prace ale nie wpadasz w panikę kiedy pojawi się zadanie na „już”
• dobrze znasz narzędzia pakietu MS Office