Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 22/02/2019.

Specjalista ds. Obsługi Klienta w Bankowości

Gorzów Wielkopolski, lubuskie

Gi Group Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

 

Naszym Klientem jest renomowany bank, dla którego liczą się ludzie i to właśnie dla niego poszukujemy osób na stanowisko:

Wymagania

NASZ KLIENT OFERUJE:

  • umowę o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe i miesięczny system premiowy
  • możliwość udziału w konkurach sprzedażowych
  • przejrzystą ścieżkę karier w strukturach pionu sprzedażowego
  • profesjonalne, bezpłatne szkolenia (m.in. produktowe, kompetencyjne)
  • programy rozwojowe dla pracowników
  • pakiet benefitów (prywatna, bezpłatna opieka medyczna, możliwość zakupu karty sportowej i ubezpieczenia grupowego)
  • preferencyjna oferta produktów bankowych

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • sprzedaż produktów bankowych
  • współpraca z partnerami biznesowymi
  • budowanie pozytywnych, długotrwałych relacji z klientami
  • prowadzenie aktywnych działań w zakresie pozyskiwania klientów

U KANDYDATÓW POSZUKUJEMY:

  • doświadczenia w sprzedaży produktów finansowych – warunek konieczny
  • wykształcenie min. średnie
  • wysokie zdolności komunikacyjne i negocjacyjne
  • umiejętność budowania pozytywnych, długotrwałych relacji z klientami

 

Prezentacja firmy

Gi Group jest międzynarodową agencją pracy i doradztwa personalnego. Prowadzimy... działalność w zakresie m.in. stałego i czasowego zatrudnienia, wyszukiwania i selekcji oraz outsourcingu. Dzięki bezpośredniej obecności i partnerstwom strategicznym działamy w 57 krajach świata. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 570.  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
16/01/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Bankowość , Praca Finanse , Praca Obsługa klienta
Zapisz ofertę
do góry