Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 19/08/2019.

Specjalista ds. obsługi klienta - telemarketer

Warszawa, mazowieckie

Gi Group Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Dla jednego z naszych Klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:

 

Wymagania

OBOWIĄZKI:

  • telefoniczny i mailowy kontakt z klientami
  • zapewnienie najwyższej jakości obsługi klienta
  • prezentowanie produktów i usług firmy
  • kreowanie pozytywnego wizerunku organizacji
  • dbanie o relację z klientami

 

OCZEKIWANIA:

  • doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta lub/i sprzedaży
  • znajomość języka angielskiego
  • znajomość pakietu MS Office
  • łatwość nawiązywania kontaktów
  • zaangażowanie, samodzielność oraz pozytywne nastawienie
  • umiejętność efektywnego organizowania czasu pracy

 

OFERUJEMY:

  • stabilne warunki zatrudnienia – umowa o pracę
  • pracę od poniedziałku do piątku w godzinach biurowych
  • lokalizacja firmy w samym centrum Warszawy
  • atrakcyjne wynagrodzenie (4000 zł netto)
  • interesującą oraz pełną wyzwań pracę
  • możliwość rozwoju w profesjonalnym, międzynarodowym zespole
  • możliwość szkoleń oraz praktyk w naszych oddziałach zlokalizowanych w innych krajach

Prezentacja firmy

Gi Group jest międzynarodową agencją pracy i doradztwa personalnego. Prowadzimy... działalność w zakresie m.in. stałego i czasowego zatrudnienia, wyszukiwania i selekcji oraz outsourcingu. Dzięki bezpośredniej obecności i partnerstwom strategicznym działamy w 57 krajach świata. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 570.  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
16/08/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing , Praca Marketing / PR / Social Media , Praca Obsługa klienta
do góry