#

Specjalista ds. obsługi Klienta / Rezerwacji

4Directions

Wrocław, dolnośląskie

4Directions

Specjalista ds. obsługi Klienta / Rezerwacji

Od: 4Directions
Miejsce pracy: Wrocław

Dla naszego klienta poszukujemy:

Specjalista ds obsługi Klienta / Rezerwacji

 

Zakres zadań:

  • Wsparcie dla naszego Klienta podczas rozmowy telefonicznej, kontaktu mailowego czy na żywo w trakcie targów podróżniczych.
  • Kontrola i obsługa zapisów
  • Utrzymanie relacji z Klientami ( informowanie o zmianach w rezerwacjach czy przygotowywanie materiałów dot. wyjazdu)
  • Zadania administracyjne (wystawianie faktur, prowadzenie historii transakcji, tworzenie umów, tworzenie bazy danych)
  • Wyszukiwanie połączeń lotniczych oraz zakup biletów.
  • Logistyka podróży (rezerwacje noclegów i atrakcji, przygotowywanie planu podróży oraz niezbędnego sprzętu).
  • Kontakt z uczestnikami dotyczący połączeń lotniczych.
  • Negocjacje z podwykonawcami.

 

Wymagania:

  • Umiejętność pracy z ludźmi, pracy w zespole
  • Wielozadaniowość, kreatywność i nieszablonowy sposób myślenia
  • Zaangażowanie i odpowiedzialność za realizację celów
  • Dobra znajomość MS Office, z naciskiem na MS Excel
  • Lekkość wypowiedzi i łatwość pisania
  • Dobra znajomość języka angielskiego (znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem)
  • Doświadczenie w branży turystycznej - dodatkowy atut
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi