#

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA ONLINE (CZAT, EMAIL)

e-Toto Zakłady Bukmacherskie Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Masz dużo pozytywnej energii? Lubisz kontakt z ludźmi? Potrafisz biegle obsługiwać komputer? To szukamy właśnie Ciebie!

 

Opis stanowiska:

  • rozwiązywanie problemów technicznych i funkcjonalnych za pomocą czat/ email,
  • budowanie pozytywnych relacji z Klientami
  • współpraca z innymi działami firmy

 

Wymagania konieczne:

  • wykształcenie średnie lub wyższe
  • doskonałe umiejętności werbalne, pisemne i interpersonalne
  • biegła obsługa komputera
  • dbałość o szczegóły, dobra organizacja pracy, samodzielność
  • komunikatywność, odporność na stres, pewność siebie, cierpliwość, wysoka kultura osobista, szybkość uczenia się

 

Dodatkowe atuty:

  • doświadczenie w obsłudze Klienta
  • znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym
  • zainteresowanie sportem

 

Oferujemy:

  • pełny etat (praca na zmiany, również wieczorami i weekendy)
  • umowę o pracę oraz stabilne zatrudnienie
  • atrakcyjne zarobki plus bonusy za efekty
  • przyjazne środowisko pracy
  • możliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwoju zawodowego w ciekawej branży

Prezentacja firmy

Firma z branży hazardowej.

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
21/09/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta, Praca Inne, Praca Administracja biurowa, Praca Doradztwo / Konsulting, Praca Internet / e-commerce

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi