Specjalista ds. Obsługi Klienta Niemieckojęzycznego
Miejsce pracy: SzczecinKS Service sp. z o.o. numer certyfikatu w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia 2894. Wspieramy procesy rekrutacyjne Pracodawców z Polski, Niemiec oraz Belgii.
Aktualnie, dla jednego z naszych Klientów, firmy z branży BPO, specjalizującej się w zarządzaniu relacjami z Klientami, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
- Szczecin
OBOWIĄZKI
- wsparcie techniczne poprzez odbierane połączeń przychodzących od Klientów i prowadzenie rozmów dotyczących zgłaszanych problemów
- zbieranie informacji na temat zgłaszanego problemu technicznego
- wstępne określanie przyczyn problemu
- proponowanie Klientowi odpowiednich rozwiązań
WYMAGANIA
- znajomość języka niemieckiego na poziomie B2
- komunikatywność i wysoka kultura osobista
- znajomość obsługi komputera i pakietu Office
- doświadczenie w branży help desk lub kompetencje z zakresu techniki / IT będą dodatkowym atutem
OFERUJEMY
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- atrakcyjne wynagrodzenie, w tym minimum 5000 złotych podstawy oraz system premiowy
- szkolenie przygotowujące do pracy
- prywatną opiekę medyczną z pakietem rodzinnym
- ubezpieczenie na życie
- możliwość dofinansowania prywatnych studiów i szkoleń, wewnętrzne kursy językowe
- 26 dni urlopu niezależnie od stażu pracy
- dofinansowanie dojazdów do pracy
- pakiet relokacyjny
- możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturach firmy
Miejsce:Szczecin | Aplikuj |