Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego
Kraków, Umowa o pracęDo twoich obowiązków należeć będzie:
Zgłoś się do nas, jeśli:
Wybranym kandydatom zaoferujemy:
- obsługa klientów niemieckojęzycznych zgodnie ze standardami obowiązującymi w firmie, kontakt telefoniczny i mailowy, reagowanie na bieżące potrzeby klientów
- bieżący kontakt z klientem wewnętrznym (m.in. personelem opiekuńczym)
- budowanie relacji z klientem zewnętrznym i wewnętrznym
- organizacja procesu wymian opiekunów, planowanie, koordynowanie od strony logistycznej
- diagnoza sytuacji problemowych, szukanie rozwiązań i proponowanie ich klientom
- współpraca z zespołami wewnętrznymi w firmie
- udział w projektach mających na celu optymalizację procesów w dziale
Zgłoś się do nas, jeśli:
- znasz język niemiecki na poziomie minimum B2 (mile widziany poziom C1)
- masz minimum 1 rok doświadczenia w telefonicznej i mailowej obsłudze klienta niemieckojęzycznego
- dobrze radzisz sobie z prowadzeniem negocjacji oraz rozmowami z trudnymi klientami
- jesteś zmotywowany do działania i lubisz energiczne środowisko pracy
- w codziennej pracy generujesz pomysły i potrafisz je skutecznie realizować
- potrafisz pracować pod presją czasu
- wyzwania zachęcają Cię do szukania rozwiązań oraz ich wdrażania
Wybranym kandydatom zaoferujemy:
- atrakcyjne warunki: wynagrodzenie, które cyklicznie rośnie wraz z twoimi kompetencjami
- codzienną pracę z językiem niemieckim
- jasną ścieżkę kariery i fair podejście do każdego pracownika
- kompleksowe szkolenia przygotowujące do pracy i rozwijające kompetencje
- pracę, która naprawdę ma sens
- bycie częścią zespołu, który się szanuje, dobrze ze sobą współpracuje i spędza razem czas również po pracy
- łatwy dojazd do naszego biura (Centrum Biurowe Bonarka), darmowy parking oraz inne benefity (pakiet medyczny, karta MultiSport)
Co lubisz?
Wiemy, że do dobrej pracy potrzebne są odpowiednie warunki. Karta sportowa i opieka medyczna – wszystko to mamy. Czego jeszcze potrzebujesz, by pracowało Ci się komfortowo?