Specjalista ds. Obsługi Klienta (motoryzacja)
Warszawa Specjalista ds. Obsługi Klienta (motoryzacja)
Warszawa
NR REF.: 1099445
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży leasingowej,poszukujemy kandydatów do pracy na okres 6-12 miesięcy,z realną możliwością nawiązania stałej współpracy, na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna zaobsługę Klienta, utrzymanie wysokiego poziomu satysfakcji wśród Klientów, zarządzanie umowami leasingu, przygotowywanie analiz i rekomendacji dotyczących optymalizacji flot Klientów, koordynację procesu zamawiania i dostarczania samochodów, tworzenie raportów, odpowiadanie na zapytania Klientów, ewidencję reklamacji oraz przedstawianie propozycji dodatkowych produktów lub usług.
Poszukujemy kandydatów z min. rocznym doświadczeniem w obsłudze klienta biznesowego,wyższym wykształceniem (lub w trakcie studiów), dobrą znajomością pakietu MS Office, którzy komunikatywnie posługują się językiem angielskim (min. B1). Zależy nam na pozyskaniu osób samodzielnych o dobrej organizacji pracy własnej i wysoko rozwiniętych kompetencjach komunikacyjnych oraz analitycznych.
Nasz Klient zapewnia atrakcyjne warunki zatrudnienia,doskonałą atmosferę w zespole, opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe oraz możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku.
Warszawa
NR REF.: 1099445
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży leasingowej,poszukujemy kandydatów do pracy na okres 6-12 miesięcy,z realną możliwością nawiązania stałej współpracy, na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna zaobsługę Klienta, utrzymanie wysokiego poziomu satysfakcji wśród Klientów, zarządzanie umowami leasingu, przygotowywanie analiz i rekomendacji dotyczących optymalizacji flot Klientów, koordynację procesu zamawiania i dostarczania samochodów, tworzenie raportów, odpowiadanie na zapytania Klientów, ewidencję reklamacji oraz przedstawianie propozycji dodatkowych produktów lub usług.
Poszukujemy kandydatów z min. rocznym doświadczeniem w obsłudze klienta biznesowego,wyższym wykształceniem (lub w trakcie studiów), dobrą znajomością pakietu MS Office, którzy komunikatywnie posługują się językiem angielskim (min. B1). Zależy nam na pozyskaniu osób samodzielnych o dobrej organizacji pracy własnej i wysoko rozwiniętych kompetencjach komunikacyjnych oraz analitycznych.
Nasz Klient zapewnia atrakcyjne warunki zatrudnienia,doskonałą atmosferę w zespole, opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe oraz możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.