Specjalista ds. obsługi klienta międzynarodowego
Miejsce pracy: KrakówSpecjalista ds. obsługi klienta międzynarodowego
Globalne Centrum Operacyjne w Krakowie
Nasz Klient posiada bogate doświadczenie w dostarczaniu produktów i usług najwyższej jakości. Specjaliści ds. obsługi klienta międzynarodowego wspierają i kształcą zarówno współpracowników, jak i klientów. Właściwy kandydat zawsze poszukuje wyjątkowych i skutecznych sposobów rozwiązywania problemów, cechując się przy tym z wyjątkową empatią i profesjonalizmem w relacjach ze społecznością międzynarodową.
Poszukujemy komunikatywnych osób chętnych podjąć wyzwanie i rozpocząć karierę zawodową w międzynarodowym środowisku. Jeżeli jesteś osobą ambitną, cechujesz się opanowaniem, wysokim poziomem empatii oraz jesteś multizadaniowy, ta praca jest właśnie dla ciebie.
Zadania:
• Budowanie marki wśród nowych użytkowników oraz dbałość o dotychczasowych klientów
• Profesjonalne wsparcie pracowników oraz klientów różnymi kanałami (e-mail, czat, telefon)
• Cierpliwe i wyrozumiale odpowiadanie na wszelkie pojawiające się pytania ze strony współpracowników i klientów
• Pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów
• Inicjowanie działań rozwijających w ramach stanowiska i organizacji.
Wymagania:
• Biegła znajomość jednego z języków: niemiecki / francuski / chorwacki / rumuński / czeski / słowacki
• Komunikatywna znajomość języka angielskiego (B1/B2) – posługujemy się nim w biurze
• Preferowane osoby z wykształceniem min. Licencjackim lub studenci ostatnich lat Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane.
• Ciekawość. Lubisz się uczyć i zawsze szukasz sposobów wprowadzania innowacji • Biegłość w korzystaniu z komputera.
Oferujemy:
• Elastyczny czas pracy dostosowany do osób uczących się
• Umowę o pracę podpisywaną bezpośrednio z naszym klientem
• Konkurencyjne wynagrodzenie oraz bogaty pakiet benefitów pozapłacowych
• Darmowe przekąski i napoje
• Pracę w międzynarodowym środowisku
• Możliwości rozwoju i awansu.