#

Specjalista ds. Obsługi Klienta - Konsultant Infolinii

Alab Laboratoria Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Alab Laboratoria Sp. z o.o.

Specjalista ds. Obsługi Klienta - Konsultant Infolinii

Od: Alab Laboratoria Sp. z o.o.
Miejsce pracy: Warszawa

Alab Laboratoria Sp. z o.o. to ogólnopolska sieć laboratoriów diagnostycznych. Istniejemy na rynku od 17 lat i wykonujemy 45 mln badań rocznie. Mamy ponad 300 Punktów Pobrań materiału diagnostycznego i 81 laboratoriów we wszystkich województwach w Polsce, a w naszej ofercie jest ponad 3000 różnych badań.

 

W swojej pracy często korzystamy z doświadczeń niemieckiej grupy LIMBACH, naszego biznesowego partnera. Współpracujemy również z uniwersytetami i naukowcami z Europy i z całego świata, by zapewnić pacjentom i klientom najwyższą jakość usług. Stawiamy na nowoczesność i technologię, dbając o to, by aparatura, na której pracują nasi diagności dorównywała ogólnoświatowym standardom i najnowszym trendom w medycynie laboratoryjnej.

 

Specjalista ds. Obsługi Klienta - Konsultant Infolinii

 

Opis pracy:

Twoje zadania polegać będą na obsłudze zarówno klienta instytucjonalnego, jak również indywidualnego w zakresie odbierania telefonów i udzielania rzetelnej informacji m. in. na temat zakresu badań, cen usług, sposobu przygotowania się do badań. Ponadto, do Twoich obowiązków należeć będzie uzupełnianie systemu LIS (laboratoryjny system informatyczny), dokonywanie korekt w systemie sprawozdawczym, odpowiadanie na zapytania e-mail. W razie konieczności pracownicy ds. Obsługi Klienta wyjaśniają sprawy zgłaszane przez klientów oraz sporządzają regularnie raporty do instytucji zewnętrznych.

 

Poszukujemy pracowników, którzy przede wszystkim:

  • mają wiedzę w zakresie świadczonych przez nas usług lub zainteresowania około medyczne,
  • posiadają wykształcenie co najmniej średnie,
  • lubią pracę z ludźmi i codzienny kontakt telefoniczny z klientem,
  • są otwarci na ludzi, pozytywnie nastawieni do życia ale również asertywni, gdy wymaga tego sytuacja,
  • są odporni na stres i radzą sobie z presją czasu,
  • szybko się uczą,
  • atutem będzie doświadczenie na podobnym stanowisku (w telefonicznej obsłudze klienta) lub doświadczenie w branży medycznej.

 

W zamian za zaangażowanie i pracę możemy zaoferować:

  • umowę o pracę (lub dla chętnych umowę zlecenie),
  • kartę MultiSport oraz możliwość ubezpieczenia grupowego,
  • zniżki na nasze usługi dla naszych Pracowników, ich rodzin oraz współpracowników,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • możliwość dostosowania godzin pracy do indywidualnych potrzeb w comiesięcznie uzgadnianych grafikach. Możemy podpisać umowę na cały etat lub część etatu w godzinach dostosowanych do Twoich potrzeb.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujacy sie po prawej stronie ogloszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi