Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 26/07/2017.

Specjalista ds. obsługi klienta - język niemiecki

Szczecin, wielkopolskie

Diebold Nixdorf

Opis stanowiska pracy

Wincor Nixdorf jest czołowym producentem bankomatów i systemów obsługi płatności w Europie i na świecie. W 2014 roku zajęliśmy 1. miejsce pod względem liczby zainstalowanych systemów kasowych w Europie i 2. miejsce w światowym rankingu sprzedanych bankomatów.

Jesteśmy liderem w dziedzinie rozwoju i wdrażania zaawansowanych technologii informatycznych, takich jak technologia biometrycznego uwierzytelniania transakcji "Finger Vein" czy płatnicze technologie zbliżeniowe.

Działamy już 63 lata, od 25 lat jesteśmy obecni w Polsce. Oprócz lokalnej spółki w Polsce działają aż cztery centra kompetencyjne: Global Customer Care Center, Regional Administration Center, Global Delivery Center i Research and Development Center.

Global Customer Care Center dostarcza usługi wsparcia technicznego. Zatrudniamy 470 specjalistów, którzy obsługują klientów w kilkunastu krajach na czterech kontynentach. Pracujemy w 18 językach w trybie ciągłym - 24 godziny, 7 dni w tygodniu. Jesteśmy zawsze gotowi nieść wsparcie, znajdować skuteczne rozwiązania i pomocne odpowiedzi!

Obecnie poszukujemy kandydatów do działu GCCC na stanowisko:

 

Specjalista ds. obsługi klienta - język niemiecki

Miejsce pracy: Szczecin

Aplikuj do nas i rozwijaj się razem z nami!

 

Zakres obowiązków:

  • udzielanie wsparcia klientom niemieckojęzycznym w zakresie problemów technicznych
  • diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń
  • współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego i inżynierami serwisu
  • udział w rozwoju procedur obsługi klienta i wdrożeniu nowych usług w obszarze wsparcia technicznego

 

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego
  • dobra znajomość języka angielskiego
  • dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym
  • znajomość pakietu MS Office
  • podstawy wiedzy z zakresu serwisu sprzętu komputerowego (PC, laptopy, drukarki, modemy)
  • doświadczenie w środowisku help desk lub call center będzie dużym atutem

 

Oferujemy:

  • międzynarodowe środowisko pracy
  • pracę na ciekawych, międzynarodowych projektach
  • elastyczne godziny pracy w systemie zmianowym
  • szkolenie wdrożeniowe w Warszawie z pokryciem kosztów podróży i mieszkania
  • prywatną opiekę medyczną z pakietem rodzinnym
  • ubezpieczenie na życie i wypadkowe w ramach polisy grupowej
  • Multisport
  • 26 dni urlopu niezależnie od stażu pracy

Prezentacja firmy

Diebold Nixdorf jest czołowym producentem bankomatów i systemów obsługi płatności w... Europie i na świecie. Jesteśmy liderem w dziedzinie rozwoju i wdrażania zaawansowanych technologii informatycznych, takich jak technologia biometrycznego uwierzytelniania transakcji "Finger Vein" czy płatnicze technologie zbliżeniowe. Naszymi klientami są banki i instytucje finansowe, duże sieci handlowe, centra logistyczne i rozliczeniowe.

Polska odgrywa ważną rolę w europejskich i światowych strukturach firmy. Poza działającym na rynku od 1990 roku przedstawicielstwem handlowym i działem serwisu firma zlokalizowała w naszym kraju aż cztery międzynarodowe centra świadczące usługi o zasięgu europejskim i globalnym.

Global Customer Care Center – ponad 650 specjalistów, którzy obsługują klientów w kilkunastu krajach na czterech kontynentach. Warszawskie Centrum jest jednym z czterech w światowych strukturach Diebold Nixdorf. Pracujemy w trybie ciągłym - 24 godziny, 7 dni w tygodniu. Jesteśmy zawsze gotowi nieść wsparcie, znajdować skuteczne rozwiązania i pomocne odpowiedzi. Oprócz biura w Warszawie, posiadamy również Centrum Obsługi Klienta w Szczecinie, dedykowane do usług serwisowych dla klientów niemieckojęzycznych oraz Centrum Obsługi Klienta we Wrocławiu.
EMEA Business Service – ponad 170 osób wspierających oddziały firmy w 21 krajach. Jesteśmy jednym z 4 regionalnych Centrów Administracyjnych firmy.

Global Delivery Center – ponad 100 osób obsługujących klientów na całym świecie - od Chin i Indii po Kanadę i USA. Nasze systemy działają we wszystkich krajach Europy.

Research and Development Center – ponad 70 osób w najmłodszej jednostce Diebold Nixdorf w Polsce. Naszym zadaniem jest rozwój nowych technologii informatycznych służących do obsługi i zapewnienia bezpieczeństwa systemów płatności.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
05/04/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry