#

Specjalista ds. obsługi klienta - język niemiecki

Diebold Nixdorf

Szczecin, wielkopolskie

Diebold Nixdorf

Specjalista ds. obsługi klienta - język niemiecki

Od: Diebold Nixdorf
Miejsce pracy: Szczecin
Diebold Nixdorf

Rodzaj pracy: Pełny etat

Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony

Ilość wakatów: 1

Minimalne doświadczenie: 1 rok

Wykształcenie: Wyższe licencjackie

Branża: Praca Obsługa klienta

Wincor Nixdorf jest czołowym producentem bankomatów i systemów obsługi płatności w Europie i na świecie. W 2014 roku zajęliśmy 1. miejsce pod względem liczby zainstalowanych systemów kasowych w Europie i 2. miejsce w światowym rankingu sprzedanych bankomatów.

Jesteśmy liderem w dziedzinie rozwoju i wdrażania zaawansowanych technologii informatycznych, takich jak technologia biometrycznego uwierzytelniania transakcji "Finger Vein" czy płatnicze technologie zbliżeniowe.

Działamy już 63 lata, od 25 lat jesteśmy obecni w Polsce. Oprócz lokalnej spółki w Polsce działają aż cztery centra kompetencyjne: Global Customer Care Center, Regional Administration Center, Global Delivery Center i Research and Development Center.

Global Customer Care Center dostarcza usługi wsparcia technicznego. Zatrudniamy 470 specjalistów, którzy obsługują klientów w kilkunastu krajach na czterech kontynentach. Pracujemy w 18 językach w trybie ciągłym - 24 godziny, 7 dni w tygodniu. Jesteśmy zawsze gotowi nieść wsparcie, znajdować skuteczne rozwiązania i pomocne odpowiedzi!

Obecnie poszukujemy kandydatów do działu GCCC na stanowisko:

 

Specjalista ds. obsługi klienta - język niemiecki

Miejsce pracy: Szczecin

Aplikuj do nas i rozwijaj się razem z nami!

 

Zakres obowiązków:

  • udzielanie wsparcia klientom niemieckojęzycznym w zakresie problemów technicznych
  • diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń
  • współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego i inżynierami serwisu
  • udział w rozwoju procedur obsługi klienta i wdrożeniu nowych usług w obszarze wsparcia technicznego

 

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego
  • dobra znajomość języka angielskiego
  • dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym
  • znajomość pakietu MS Office
  • podstawy wiedzy z zakresu serwisu sprzętu komputerowego (PC, laptopy, drukarki, modemy)
  • doświadczenie w środowisku help desk lub call center będzie dużym atutem

 

Oferujemy:

  • międzynarodowe środowisko pracy
  • pracę na ciekawych, międzynarodowych projektach
  • elastyczne godziny pracy w systemie zmianowym
  • szkolenie wdrożeniowe w Warszawie z pokryciem kosztów podróży i mieszkania
  • prywatną opiekę medyczną z pakietem rodzinnym
  • ubezpieczenie na życie i wypadkowe w ramach polisy grupowej
  • Multisport
  • 26 dni urlopu niezależnie od stażu pracy
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Diebold Nixdorf

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi