Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony
Ilość wakatów: 1
Minimalne doświadczenie: 1 rok
Wykształcenie: Wyższe licencjackie
Branża: Praca Obsługa klienta
Wincor Nixdorf jest czołowym producentem bankomatów i systemów obsługi płatności w Europie i na świecie. W 2014 roku zajęliśmy 1. miejsce pod względem liczby zainstalowanych systemów kasowych w Europie i 2. miejsce w światowym rankingu sprzedanych bankomatów.
Jesteśmy liderem w dziedzinie rozwoju i wdrażania zaawansowanych technologii informatycznych, takich jak technologia biometrycznego uwierzytelniania transakcji "Finger Vein" czy płatnicze technologie zbliżeniowe.
Działamy już 63 lata, od 25 lat jesteśmy obecni w Polsce. Oprócz lokalnej spółki w Polsce działają aż cztery centra kompetencyjne: Global Customer Care Center, Regional Administration Center, Global Delivery Center i Research and Development Center.
Global Customer Care Center dostarcza usługi wsparcia technicznego. Zatrudniamy 470 specjalistów, którzy obsługują klientów w kilkunastu krajach na czterech kontynentach. Pracujemy w 18 językach w trybie ciągłym - 24 godziny, 7 dni w tygodniu. Jesteśmy zawsze gotowi nieść wsparcie, znajdować skuteczne rozwiązania i pomocne odpowiedzi!
Obecnie poszukujemy kandydatów do działu GCCC na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta - język niemiecki
Miejsce pracy: Szczecin
Aplikuj do nas i rozwijaj się razem z nami!
Zakres obowiązków:
- udzielanie wsparcia klientom niemieckojęzycznym w zakresie problemów technicznych
- diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń
- współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego i inżynierami serwisu
- udział w rozwoju procedur obsługi klienta i wdrożeniu nowych usług w obszarze wsparcia technicznego
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego
- dobra znajomość języka angielskiego
- dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym
- znajomość pakietu MS Office
- podstawy wiedzy z zakresu serwisu sprzętu komputerowego (PC, laptopy, drukarki, modemy)
- doświadczenie w środowisku help desk lub call center będzie dużym atutem
Oferujemy:
- międzynarodowe środowisko pracy
- pracę na ciekawych, międzynarodowych projektach
- elastyczne godziny pracy w systemie zmianowym
- szkolenie wdrożeniowe w Warszawie z pokryciem kosztów podróży i mieszkania
- prywatną opiekę medyczną z pakietem rodzinnym
- ubezpieczenie na życie i wypadkowe w ramach polisy grupowej
- Multisport
- 26 dni urlopu niezależnie od stażu pracy