Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 13/12/2017.

Specjalista ds. obsługi klienta - język hiszpański

Warszawa, mazowieckie

Adecco Poland Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Zadania:
• wsparcie i obsługa klientów biznesowych hiszpańskich (kontakt telefoniczny i mailowy);
• monitorowanie zgłoszeń użytkowników oraz wsparcie klientów;
• udzielanie informacji dla klientów korzystających z usług i produktów firmy;
• wsparcie logistyczne klienta;
• zapewnienie najwyższej jakości obsługi dla klienta;
• uaktualnianie danych w systemie wewnętrznym.


Wymagania:
• bardzo dobra znajomość języka hiszpańskiego i angielskiego - warunek konieczny;
• doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem;
• chęć doskonalenia swoich kompetencji;
• komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów;
• umiejętność efektywnej współpracy w zespole;
• znajomość MS Office.


Oferujemy:
• umowę o pracę;
• elastyczny grafik;
• pracę w dynamicznym i międzynarodowym środowisku;
• możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania doświadczenia;
• pełną wyzwań i ciekawych projektów pracę;
• atrakcyjne warunki zatrudnienia;
• miejsce pracy - Warszawa.



Numer referencyjny: AZHSP/WA2/01/2017

Prezentacja firmy

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego... lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2015 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 60 000 osób.
Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
12/12/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry