HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie poszukujemy dla naszego Klienta osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi klienta (język grecki)
Miejsce pracy: Kraków
Główne zadania:
• obsługa informacji dotyczących profilu firmy i użytkownika,
• Weryfikacja dokumentacji,
• obsługa informacji bankowych.
• kontrole dokumentów,
• monitorowanie bazy danych,
• rozwiązywanie bieżących problemów,
Wymagania:
• bardzo dobra znajomość języka greckiego
• dobra znajomość języka angielskiego
• dobra znajomość pakietu MS Office,
• samodzielność w wykonywaniu obowiązków,
• komunikatywność,
• umiejętność pracy w zespole,
• zdolności analityczne,
Oferujemy:
• umowę o pracę,
• zdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowisku,
• przyjazną atmosferę,
• pracę w zgranym zespole,
• możliwości rozwoju,
• prywatną opiekę medyczną oraz inne benefity pracownicze,
Uprzejmie informujemy, iż kontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Kandydatów, biorących udział w procesach rekrutacyjnych rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę HRO Personnel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 182, danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych"