#

Specjalista ds. obsługi klienta – j.niemiecki

Sitel Polska Sp. z o.o. (PL)

Warszawa, mazowieckie

Sitel Polska Sp. z o.o. (PL)
TWORZYMY NAJLEPSZE MIEJSCE PRACY.
Firma Sitel jest globalnym liderem w zakresie obsługi klienta.
Każda z naszych wyjątkowych lokalizacji jest domem dla ludzi, którzy kochają to, co robią.
W skład Grupy Sitel wchodzą wiodące w branży firmy oferujące outsourcing procesów biznesowych, marketing cyfrowy, szkolenia i zarządzanie talentami, technologie i innowacje, rozwiązania konsultingowe i analityczne.
Czekamy, aż staniesz się częścią rodziny Sitel.

Specjalista ds. obsługi klienta – j.niemiecki

Miejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków

  • Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów niemieckojęzycznych. Mailowe wsparcie użytkowników witryny aukcyjnej.

Oczekiwania wobec kandydatów

  • Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie;
  • Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office;
  • Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze;
  • Operatywność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole;
  • Dobra dykcja;
  • Mile widziane doświadczenie związane z obsługą klienta/ wsparciem technicznym.

Oferujemy

  • Korzystne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę;
  • Możliwość pracy w pełnym wymiarze godzin lub na część etatu;
  • Świadczenia pozapłacowe (np. dofinansowanie „wczasów pod gruszą”, bony świąteczne, prywatne ubezpieczenie zdrowotne, dofinansowanie karty multisport);
  • Miłą atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku;
  • Konkursy i spotkania integracyjne;
  • Comiesięczny, słodki poczęstunek dla wszystkich pracowników – owoce lub słodycze.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi