#

Specjalista ds. obsługi klienta - j. niemiecki

THS

Knurów k Gliwice, śląskie

Opis stanowiska pracy

Do obowiązków osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku należy: 

  • kontakt z klientem niemieckojęzycznym,
  • monitorowanie sprzedaży na istniejących platformach,
  • sporządzanie ofert handlowych,
  • podejmowanie działań handlowych.

 

Oferujemy:

  • ciekawą pracę w prężnie rozwijającej się firmie,
  • atrakcyjne wynagrodzenie, 
  • możliwość rozwoju,
  • pracę w miłej atmosferze, w zgranym zespole,
  • niezbędne narzędzia pracy ( Laptop, telefon komórkowy).

Wymagania

  • bardzo dobra znajomość jęz. niemieckiego w mowie i w piśmie (warunek  konieczny),
  • doświadczenie w obsłudze klienta/ handlu,
  • łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja pracy własnej,
  • dobra znajomość obsługi komputera,
  • czynne prawo jazdy kat. B (mile widziane),
  • znajomość branży grzewczej i sanitarnej (mile widziana).

  

Prosimy o dołączenie do aplikacji następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)

Prezentacja firmy

Dynamicznie rozwijająca się firma działająca na polskim i niemiec... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
26/02/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca IT - Sprzedaż, Praca Instalacje / Utrzymanie / Serwis, Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi