#

Specjalista ds. obsługi klienta (j. angielski)

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Gliwice, śląskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Specjalista ds. obsługi klienta (j. angielski)

Miejsce pracy: Gliwice
7-6-61628

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży produkcyjnej, w związku z rozwojem zespołu - prowadzimy rekrutację na stanowisko Specjalisty ds. obsługi klienta:

Zakres obowiązków:
- zapewnianie profesjonalnej obsługi klienta biznesowego (telefonicznie i mailowo),
- wprowadzanie danych do systemu oraz ich aktualizacja,
- codzienna współpraca z wewnętrznymi pracownikami firmy (również w j. angielskim),
- odpowiadanie na zapytania klientów zgodnie ze standardami,
- budowanie dobrego wizerunku firmy.

Wymagania:
- znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację (warunek konieczny),
- mile widziana znajomość języka francuskiego,
- doświadczenie w obsłudze klienta obcojęzycznego (zdobyte w środowisku biznesowym),
- znajomość pakietu MS Office,
- samodzielność w działaniu i podejmowaniu decyzji (z uwzględnieniem ekspozycji na kontakty międzynarodowe),
- wysokie umiejętności komunikacji interpersonalnej.

Korzyści:
- umowa o pracę (możliwość częściowej pracy zdalnej),
- bogaty pakiet benefitów (karta Multisport, prywatna opieka medyczna, karta żywieniowa),
- liczne szkolenia (w tym szkolenia wdrożeniowe, językowe i stanowiskowe),
- możliwość stałego podnoszenia kompetencji językowych,
- praca w rozpoznawanej, stabilnej firmie, znajdującej się w fazie dużego wzrostu i poszerzania gamy produktów oraz odbiorców,
- przyjazna atmosfera pracy.

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi