#

Specjalista ds. obsługi klienta indywidualnego

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Specjalista ds. obsługi klienta indywidualnego

Miejsce pracy: Warszawa

Oferta:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Atrakcyjny pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, karta sportowa, atrakcyjne zniżki na produkty firmy)
  • Możliwość dalszego rozwoju w strukturach firmy - Klient stawia na budowanie długotrwałej relacji
  • Niezbędne szkolenia z zakresu produktów marek wchodzących w skład Grupy oraz kompetencji miękkich/ sprzedażowych
  • Elastyczne godziny pracy (infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku między 8:00 a 18:00)
  • Atrakcyjna lokalizacja - Metro Rondo Daszyńskiego
  • Owocowe piątki
  • Biuro dopasowane do potrzeb osób niepełnosprawnych

Wymagania:

  • Doświadczenie w obsłudze klienta - bezpośrednie lub telefoniczne
  • Doświadczenie w zakresie sprzedaży telefonicznej produktów i/lub usług
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca codzienną, swobodną komunikację
  • Pozytywne podejście, uśmiech, otwartość i chęć rozwoju
  • Wysoka kultura osobista i profesjonalizm
  • Bardzo dobra dykcja oraz umiejętność poprawnego pisania w języku polskim

Zadania:

  • Wsparcie Konsumenta przez obsługę kontaktów przychodzących
  • Sprzedaż produktów i usług oferowanych przez firmę naszego Klienta, które pozwalają na wzmacnianie relacji z Konsumentami
  • Obsługa pozostałych kanałów takich jak wiadomości email, chat

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Socials

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi