#

Specjalista ds. obsługi klienta indywidualnego

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Specjalista ds. obsługi klienta indywidualnego

Miejsce pracy: Warszawa

Obowiązki:

  • Obsługa klienta w zakresie rozwiązywania problemów technicznych oraz reklamacji (połączenia przychodzące)
  • Dosprzedaż akcesoriów i przedłużonych gwarancji
  • Telefoniczny oraz mailowy kontakt z klientem
  • Telefoniczne badanie jakości obsługi zewnętrznego zespołu technicznego
  • Współpraca z innymi działami firmy

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową za pośrednictwem Manpower
  • Możliwość dalszego rozwoju w strukturach firmy (zależy nam na długotrwałej relacji)
  • Pracę we wspólnym tworzeniu nowoczesnego zespołu obsługi klienta - unikatowym projekcie na skalę światową
  • Atrakcyjną lokalizację - Warszawa Wola
  • Elastyczne godziny pracy (infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku między 8.00 a 20.00)
  • Dostęp do atrakcyjnych benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna oraz karta sportowa, atrakcyjne zniżki na produkty firmowe)
  • Biuro dopasowane do potrzeb osób niepełnosprawnych

Czego oczekujemy:

  • Uśmiechu na twarzy, pozytywnego podejścia, otwartości i chęci rozwoju
  • Rocznego doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
  • Mile widziane doświadczenie w sprzedaży telefonicznej
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Wysokiej kultury osobistej i profesjonalizmu
  • Bardzo dobrej dykcji oraz umiejętności poprawnego pisania w języku polskim

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Socials

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi