Specjalista ds. Obsługi Klienta i Zarządzania Zamówieniami z językiem angielskim
Kraków Specjalista ds. Obsługi Klienta i Zarządzania Zamówieniami z językiem angielskim
Kraków
NR REF.: 1087130
Dla naszego Klienta, globalnego lidera w produkcji papieru oraz opakowań papierowych, poszukujemy kandydatów zainteresowanych dołączeniem do działu odpowiedzialnego za zamówienia klientów z regionu Ameryki Północnej. Praca w godzinach 14:00 – 23:00.
Na tym stanowisku pracownicy są odpowiedzialni zazarządzanie zamówieniami Klientów poprzez telefon oraz e-mail. Główne obowiązku polegają na odpowiadaniu na zapytania klientów, logistykę dostaw oraz dbanie o zadowolenie klientów z poziomu usług. Na tym stanowisku będziesz mieć możliwość zdobycia wiedzy na temat procesów logistycznych tj. zamówienia, logistyka, transport, planowanie produkcji. Dowiesz się także dużo na temat cen, sprzedaży i procesów związanych z marketingiem, tak aby skutecznie zarządzać kontami klientów.
Od kandydatów oczekujemypłynności w porozumiewaniu się w języku angielskim (poziom minimum C1). Wymagane są również zdolności analityczne. Powinieneś również być osobą zorientowaną na szczegóły, nastawioną na klienta. Wcześniejsze doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem. Mile widzialni są studenci/absolwenci, zainteresowani podjęciem pracy w ramach pełnego etatu od poniedziałku do piątku w godzinach popołudniowych i nocnych (od 14 do 23).
Nasz klient oferujestabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z pakietem benefitów pozapłacowych. Firma zapewnia szczegółowe szkolenia wdrażające do pracy (również z zakresu SAP) oraz dodatkowe benefity związane z pracą w godzinach popołudniowych oraz nocnych (m.in. dodatkowy bonus finansowy oraz powrót do domu firmową taksówką).
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Kraków
NR REF.: 1087130
Dla naszego Klienta, globalnego lidera w produkcji papieru oraz opakowań papierowych, poszukujemy kandydatów zainteresowanych dołączeniem do działu odpowiedzialnego za zamówienia klientów z regionu Ameryki Północnej. Praca w godzinach 14:00 – 23:00.
Na tym stanowisku pracownicy są odpowiedzialni zazarządzanie zamówieniami Klientów poprzez telefon oraz e-mail. Główne obowiązku polegają na odpowiadaniu na zapytania klientów, logistykę dostaw oraz dbanie o zadowolenie klientów z poziomu usług. Na tym stanowisku będziesz mieć możliwość zdobycia wiedzy na temat procesów logistycznych tj. zamówienia, logistyka, transport, planowanie produkcji. Dowiesz się także dużo na temat cen, sprzedaży i procesów związanych z marketingiem, tak aby skutecznie zarządzać kontami klientów.
Od kandydatów oczekujemypłynności w porozumiewaniu się w języku angielskim (poziom minimum C1). Wymagane są również zdolności analityczne. Powinieneś również być osobą zorientowaną na szczegóły, nastawioną na klienta. Wcześniejsze doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem. Mile widzialni są studenci/absolwenci, zainteresowani podjęciem pracy w ramach pełnego etatu od poniedziałku do piątku w godzinach popołudniowych i nocnych (od 14 do 23).
Nasz klient oferujestabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z pakietem benefitów pozapłacowych. Firma zapewnia szczegółowe szkolenia wdrażające do pracy (również z zakresu SAP) oraz dodatkowe benefity związane z pracą w godzinach popołudniowych oraz nocnych (m.in. dodatkowy bonus finansowy oraz powrót do domu firmową taksówką).
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.