Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 19/09/2018.

Specjalista ds. obsługi klienta i zamówień w dziale serwisu

Czosnów, Warszawa, Nowy Dwór Mazowiecki, Płońsk, mazowieckie

Adecco Poland Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Główne obowiązki:
• Współpraca z firmami serwisowymi na terenie całej Polski,
• Mailowe przyjmowanie zamówień na części zamienne od klientów,
• Zamawianie i zarządzanie częściami zamiennymi,
• Współpraca z magazynierami,
• Monitoring stanów magazynowych.


Wymagania:
• Doświadczenie w pracy w serwisie lub z częściami zamiennymi - będzie dużym atutem,
• Duża samodzielność, dokładność, odpowiedzialność i świetna organizacja pracy,
• Dobra znajomość obsługi komputera i MS office,

• Komunikatywny język angielski - warunek konieczny!


Oferujemy:
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, bezpośrednio u naszego klienta,
• Praca w godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku,
• Pracę w międzynarodowej firmie, będącej liderem na rynku,
• Możliwość zdobywania doświadczenia i rozwoju,
• Benefity - karta sportowa, dofinansowanie do obiadów,
• Miejsce pracy: Czosnów k. Warszawy.



Numer referencyjny: MSRZ/WA2/06/2018

Prezentacja firmy

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego... lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2015 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 60 000 osób.
Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
15/09/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
Zapisz ofertę
do góry