Specjalista ds. obsługi Klienta i sprzedaży
Miejsce pracy: Dąbrowa GórniczaOpis stanowiska:
• Kompleksowa obsługa Klienta polskiego i/lub zagranicznego z uwzględnieniem przydzielonych regionów w zakresie Fabric, Plastic i pasy zębate
• Obsługa programów SAP, Lotus, Doku
• Poszerzanie wiedzy z zakresu produktów oraz prowadzenie szkoleń technicznych i produktowych dla DOK
• Nadzór nad windykacją: wyjaśnianie zaległości i monitowanie Klientów
• Współpraca z przedstawicielami handlowymi oraz produkcją
• Budowanie długofalowych i efektywnych relacji z Klientami
• Działania korygujące i zapobiegawcze w odniesieniu do niezgodności wyrobu, procesu, systemu
• Działania mające na celu zwiększenie sprzedaży
• Odpowiedzialność za terminowe (zgodne z ofertą lub potwierdzeniem zamówienia) i prawidłowe (pod względem zamawianego materiału, wymiarów i prawidłowego adresu wysyłki) dostarczenie towaru do klienta
Wymagania:
• Wykształcenie min. średnie
• Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
• Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym jako warunek konieczny
• Znajomość pakietu MS Office w stopniu bardzo dobrym
• Bardzo dobra organizacja pracy
• Umiejętność analitycznego myślenia
Oferujemy:
• Interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
• Przyjazne środowisko pracy w międzynarodowym zespole (możliwość poszerzania swoich kompetencji językowych)
• Udział w szkoleniach, możliwość poszerzania swoich kompetencji
• Bogaty pakiet benefitów