Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 17/12/2018.

Specjalista ds. obsługi Klienta i sprzedaży

Dąbrowa Górnicza, śląskie

Gi Group Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Opis stanowiska:

• Kompleksowa obsługa Klienta polskiego i/lub zagranicznego z uwzględnieniem przydzielonych regionów w zakresie Fabric, Plastic i pasy zębate
• Obsługa programów SAP, Lotus, Doku
• Poszerzanie wiedzy z zakresu produktów oraz prowadzenie szkoleń technicznych i produktowych dla DOK
• Nadzór nad windykacją: wyjaśnianie zaległości i monitowanie Klientów
• Współpraca z przedstawicielami handlowymi oraz produkcją
• Budowanie długofalowych i efektywnych relacji z Klientami
• Działania korygujące i zapobiegawcze w odniesieniu do niezgodności wyrobu, procesu, systemu
• Działania mające na celu zwiększenie sprzedaży
• Odpowiedzialność za terminowe (zgodne z ofertą lub potwierdzeniem zamówienia) i prawidłowe (pod względem zamawianego materiału, wymiarów i prawidłowego adresu wysyłki) dostarczenie towaru do klienta


Wymagania:

• Wykształcenie min. średnie
• Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
• Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym jako warunek konieczny
• Znajomość pakietu MS Office w stopniu bardzo dobrym
• Bardzo dobra organizacja pracy
• Umiejętność analitycznego myślenia


Oferujemy:

• Interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
• Przyjazne środowisko pracy w międzynarodowym zespole (możliwość poszerzania swoich kompetencji językowych)
• Udział w szkoleniach, możliwość poszerzania swoich kompetencji
• Bogaty pakiet benefitów


Prezentacja firmy

Gi GROUP jest jedną z najbardziej doświadczonych agencji pracy tymczasowej i doradztwa... personalnego (nr wpisu do rejestru agencji zatrudnienia 570). Pierwsze kroki stawialiśmy w 1999 roku w Katowicach, obecnie mamy swoje oddziały już w całej Polsce. W marcu 2007 staliśmy się częścią największej włoskiej grupy w sektorze usług związanych z HR.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
28/09/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry