Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 13/12/2017.

Specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży - jęz. estoński (Warszawa lub zdalnie)

mazowieckie

HR Systems Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy


Opis stanowiska:
• Kompleksowa obsługa telefoniczna klienta w jęz. estońskim w zakresie przyjmowania, realizacji i aktualizacji zamówień;
• Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb;
• Promowanie i sprzedaż produktów ;
• Dbanie o dobry wizerunek firmy i relacje z klientami;
• Administrowanie systemem zamówień;
• Udzielanie informacji na temat dokonywanych zamówień, rozwiązywanie problemów, budowanie świadomości marki;
• Wykonywanie zadań w elastycznym wymiarze współpracy (ilość godzin zależna od dyspozycyjności- pełny lub niepełny wymiar godzin, możliwa współpraca tylko w godzinach popołudniowych lub w weekendy).

Wymagania


Wymagania:
• Biegła znajomość języka estońskiego;
• Znajomość języka angielskiego lub polskiego będzie atutem (nie jest to warunek konieczny);
• Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne;
• Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta i/lub sprzedaży będą atutem;
• Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów;
• Entuzjazm i zaangażowanie;
• Wysoka kultura osobista i motywacja do działania.
Oferujemy:
• Atrakcyjne, stabilne warunki współpracy oraz premiowanie dobrych wyników i podejmowanych inicjatyw;
• Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o międzynarodowym zasięgu;
• Przyjazną atmosferę pracy w multikulturowym środowisku;
• Możliwość rozwoju oraz awansu w strukturach firmy;
• Benefity Medicover lub Multisport po okresie próbnym
• Możliwość współpracy z biura Warszawie lub zdalnie z dowolnego miejsca ( po okresie 1-miesięcznego szkolenia w Warszawie na koszt firmy)
Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane przez nas wymagania prosimy o przesłanie CV z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SP/EET/2017

Prezentacja firmy

HR Systems Sp. z o. o. działa w branży doradztwa personalnego i oferuje kompleksowe... rozwiązania w zakresie:


- Praca tymczasowa,
- Rekrutacja,
- Preselekcja,
- Try&Hire,
- Outsourcingu/ zatrudnienie zewnętrzne,
- Interim management,
- Payroll (obsługa kadrowo-płacowa)
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
19/11/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing
do góry