W związku z dynamicznym rozwojem działu wyjazdów Erasmus+ Szkoła Języków GLOSSA poszukuje pracownika działu obsługi klienta.
O firmie:
GLOSSA istnieje od 1997 roku i specjalizuje się w szerokim zakresie usług związanych z nauczaniem językow obcych. Oprócz szkoleń językowych w Polsce nasza oferta obejmuje również kursy i obozy językowe za granicą, obsługę programu Erasmus+ oraz nauczanie języka polskiego dla obcokrajowców w formie klasycznej oraz online.
Wyróżniają nas przede wszystkim:
• Szeroki zakres świadczonych usług językowych
• Stosowanie nowoczesnych technologii w nauczaniu, zarządzaniu i obsłudze szkoleń
• Wysoka jakość i profesjonalizm w obsłudze klienta;
• Działalność proedukacyjna i prospołeczna;
Opis stanowiska:
• Obsługa klientów Erasmus+ zgodnie z procedurami i standardami obowiązującymi w SJO GLOSSA (doradztwo, przygotowywanie ofert dla klientów indywidualnych i instytucji, obsługa wyjazdów);
• Prowadzenie dokumentacji dotyczącej kursów i szkoleń Erasmus+;
Wymagania:
• Wykształcenie wyższe;
• Dobra znajomość języka angielskiego;
• Znajomość pakietu MS Office;
Oferujemy:
• Zatrudnienie na pełny etat w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
• Pracę w międzynarodowym środowisku i w młodym, dynamicznym zespole pracowników;
• Ciekawy zakres obowiązków.
Zgłoszenia:
Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesyłanie CV wraz z listem motywacyjnym w terminie do 15 września 2017
GLOSSA istnieje od 1997 roku i specjalizuje się w szerokim zakres... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.