Specjalista ds. Obsługi Klienta Eksportowego
Od: Open Minds - Lincoln ElectricMiejsce pracy: Bielawa
Dla naszego klienta Lincoln Electric poszukujemy kandydatów na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta Eksportowego.
Lincoln Electric jest światowym liderem w projektowaniu i produkcji urządzeń oraz materiałów dodatkowych do spawania łukiem elektrycznym, zrobotyzowanych systemów spawalniczych, plazmowych urządzeń tnących i osprzętu gazowego. Zlokalizowana w Stanach Zjednoczonych, firma Lincoln Electric posiada zakłady produkcyjne w ok. 40 krajach świata oraz sieć dystrybutorów i biur sprzedaży w ponad 160 krajach. Lincoln Electric zatrudnia ponad 11 000 pracowników na świecie. W lokalizacji w Bielawie na Dolnym Śląsku firma zatrudnia ok. 400 pracowników.
Zakres obowiązków:
- Współpraca z organizacją sprzedaży Lincolna poza rynkiem europejskim w celu zwiększenia sprzedaży produktów Lincoln Electric w istniejących lub nowych kanałach sprzedaży.
- Dostarczanie klientowi wszystkich niezbędnych informacji dotyczących oczekujących zamówień, faktur i innych kwestii, z odpowiednim wyprzedzeniem i w profesjonalny sposób.
- Ścisła współpraca z zespołem marketingowym EMEAR w celu zapewnienia klientom najlepszej oferty.
- Monitorowanie działań wraz z jednostkami Lincoln Electric oraz klientami w celu zapewnienia wszystkich wymaganych informacji oraz zadowolenia z produktu w celu uzyskania dodatkowej sprzedaży.
- Wprowadzanie nowych zamówień do systemu ERP zgodnie z dostępnymi wytycznymi i zasadami obowiązującymi w korporacji.
- Monitorowanie statusu i parametrów istniejących zamówień, w tym ceny, ilości, danych materiałowych i danych klienta.
- Zapewnienie ekspedycji zamówień poprzez stały przegląd istniejących zamówień i podejmowanie niezbędnych działań naprawczych.
- Opracowywanie raportów na potrzeby działu sprzedaży, planowania zapotrzebowania oraz działu finansowego, w tym prognozowanie i planowanie sprzedaży.
- Zaangażowanie w identyfikację i wdrażanie ciągłych udoskonaleń oraz poprawę satysfakcji klientów.
Wymagania:
- Min. 3 lata doświadczenia w pracy w obszarze sprzedaży, we współpracy z klientami zagranicznymi, w środowisku międzynarodowym, preferowane w firmie produkcyjnej.
- Wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne (w biznesie, logistyce lub w gospodarce).
- Doświadczenie w sprzedaży eksportowej lub eksportowej obsłudze klienta.
- Wysoki poziom profesjonalnego podejścia w codziennym kontakcie z klientami.
- Rozwinięte umiejętności analityczne.
- Proaktywne podejście do optymalizacji procesów.
- Dobra znajomość MS Office (zwłaszcza Excel i PowerPoint).
- Doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku pracy.
- Doświadczenie w zakresie obsługi systemów ERP, preferowany SAP.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
- Silnie rozwinięte zdolności interpersonalne.
- Wysoki poziom komunikacji.