Specjalista ds. Obsługi Klienta (branża FMCG)
Poszukujemy doświadczonej osoby ze znajomością SAP (na okres 18 miesięcy z możliwością przedłużenia umowy) do Działu Obsługi Klienta.
Informacje o kliencie
Naszym klientem jest rozpoznawalna, międzynarodowa firma z branży FMCG.
Opis stanowiska
- Utrzymywanie relacji z klientami sieciowymi oraz dystrybutorami
- Wprowadzanie oraz koordynacja dostaw i zamówień w SAP
- Kontrola i analiza stanów magazynowych
- Monitorowanie dostępności produktów (zgodność zamówień z forecastem)
- Nadzorowanie terminowości dostaw oraz poprawności realizacji zamówień
- Procesowanie reklamacji oraz zwrotów
- Wystawianie faktur oraz not korygujących
- Ścisła współpraca z operatorami logistycznymi
- Kompletowanie dokumentacji wysyłki
- Przygotowywanie raportów oraz analiz
- Współpraca z innymi działami w firmie
Profil kandydata
-
Wykształcenie Wyższe
-
Doświadczenie w pracy z SAP (warunek konieczny)
-
Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
-
Bardzo dobra znajomość MS Office (w szczególności MS Excel)
-
Komunikatywność, otwartość
-
Samodzielność w działaniu
-
Proaktywność, nastawienie na poszukiwanie rozwiązań
Oferujemy
-
Umowa na czas określony (18 miesięcy) z możliwością przedłużenia
- Praca w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Pakiet benefitów
Please apply via the button on the right side of this job offer.
Job details
Location: Warszawa
Contract type: Na czas nieokreślony
About Michael Page
Michael Page is a leading professional recruitment consultancy specialising in the recruitment of permanent, contract and temporary positions on behalf of the world's top employers.
More
Location: Warszawa
Contract type: Na czas nieokreślony
About Michael Page
Michael Page is a leading professional recruitment consultancy specialising in the recruitment of permanent, contract and temporary positions on behalf of the world's top employers.
More
Follow us on: