Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Specjalista ds. Obsługi Klienta (branża farmaceutyczna)
Obecnie poszukujemy doświadczonej w pracy na SAP osoby na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta
Informacje o kliencie
Naszym klientem jest międzyanrodowa firma z branży farmaceutycznej.
Opis stanowiska
Przyjmowanie i rejestracja zamówień w systemie
Koordynacja realizacji zamówień
Informowanie klienta o dostępności towaru i terminach wysyłki
Współpraca z partnerem logistycznym
Kontakt z pozostałymi działami firmy
Przyjmowanie reklamacji
Fakturowanie
Udział w projektach logistycznych
Profil kandydata
Wykształcenie wy¿sze
Znajomość systemu SAP (moduł sprzedażowy i magazynowy)
Bardzo dobra praktyczna znajomość pakietu MS Office w tym zwłaszcza Excel
Doświadczenie w obsłudze klienta
Dobra znajomość języka angielskiego
Doskonałe umiejętności interpersonalne
Wysoka kultura osobista
Elastyczność i nieszablonowe myślenie
Oferujemy
Umowa o pracę
Możliwość rozwoju i poznawania innych obszarów logistyki
Dobra atmosfera pracy
Please apply via the button on the right side of this job offer.
Job details
Location: Warszawa Contract type: Na czas nieokreślony
About Michael Page
Michael Page is a leading professional recruitment consultancy specialising in the recruitment of permanent, contract and temporary positions on behalf of the world's top employers.