Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 19/02/2018.

Specjalista ds. Obsługi Klienta (branża bankowa)

Gdańsk, pomorskie

Progres Sp. z o.o. Sp. k.

Opis stanowiska pracy

 

Do Twoich obowiązków na tym stanowisku należeć będzie:

  • Obsługa klientów zgodnie ze standardami banku,
  • Sprzedaż produktów bankowych w sposób profesjonalny oraz w oparciu o wyznaczone cele sprzedażowe,
  • Utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami banku,
  • Doradztwo w zakresie produktów bankowych: kredyty gotówkowe i konsolidacyjne, lokaty, konta bankowe i internetowe, pożyczki i inne,
  • Dbanie o pozytywny wizerunek banku.

 

W zamian za zaangażowanie w działania Banku otrzymasz:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Stabilne wynagrodzenie podstawowe,
  • Premię adekwatną do osiągniętych przez Ciebie wyników,
  • Bogaty pakiet benefitów: opieka medyczna, ubezpieczenie zdrowotne oraz karta Multisport,
  • Intensywny pakiet szkoleniowy – umożliwi Ci to rozwój zawodowy w branży bankowej,
  • Możliwość awansu w strukturach banku.

Wymagania

 

Oczekujemy od Ciebie:

  • Wykształcenia średniego lub wyższego,
  • Doświadczenia w obsłudze klienta – umiejętnego budowania pozytywnych relacji z klientami,
  • Zaangażowania w działania banku oraz chęć osiągania wyznaczonych celów sprzedażowych,
  • Efektywnego organizowania czasu pracy,
  • Znajomość branży bankowej – produktów bankowych, będzie Twoim dodatkowym atutem.

 

Dołącz do zespołu doradców klienta!

 

Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji na to stanowisko, proszone są o aplikowanie poprzez kliknięcie w przycisk "APLIKUJ".

 

Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

Widniejemy w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem 8209

Prezentacja firmy

Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy... tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego.


W skład Grupy Progres wchodzą aktualnie cztery, niezależne linie biznesowe: Progres HR – w obszarze pracy tymczasowej, Progres Consulting – odpowiadająca za doradztwo biznesowe i szkolenia oraz Progres Permanent Recruitment – specjalizująca się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego oraz wyższego szczebla. W bogatym portfelu oferowanych usług, znajduje się również Progres Advanced Solutions – linia oferująca nowatorskie, zaawansowane rozwiązania, mające na celu optymalizację procesów oraz kosztów zatrudnienia.


Obecnie znajdujemy się na drugim miejscu polskiego rynku Agencji Pracy wg. rankingu Book of Lists. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na swoim koncie posiadamy ponad 1000 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 20 sprawnie funkcjonującym oddziałom.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
06/02/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
10
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Bankowość
do góry