#

Specjalista ds. Obsługi Klienta biznesowego z językiem niemieckim

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Kraków, małopolskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta biznesowego z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Kraków
6-26-48282

Dla naszego Klienta, międzynarodowej organizacji z obszaru outsourcingu, poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta ze znajomością j. niemieckiego i angielskiego.

Zakres obowiązków:
- telefoniczna i mailowa obsługa Klientów biznesowych
- odpowiadanie na zapytania Klientów oraz kreatywne rozwiązywanie ich trudności
- utrzymywanie bardzo dobrych relacji z Klientami
- raportowanie działań w systemie
- prace nad usprawnieniem usług

Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego
- dobra znajomość języka angielskiego
- minimum 6 miesięcy doświadczenia w telefonicznej i mailowej obsłudze Klienta
- kreatywność
- komunikatywność
- umiejętność pracy pod wpływem stresu i presji czasu

Korzyści:
- pracę w młodym, dynamicznym zespole
- szkolenia
- pakiet socjalny (opieka medyczna, Multisport, ubezpieczenie na życie, kursy językowe)
- atrakcyjne wynagrodzenie

Agencja zatrudnienia nr 812.

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi