#

Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego - praca zdalna - Piotrków Trybunalski

Agencja Zatrudnienia KS Service

Piotrków Trybunalski, łódzkie

Agencja Zatrudnienia KS Service

Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego - praca zdalna - Piotrków Trybunalski

Miejsce pracy: Piotrków Trybunalski


Agencja Zatrudnienia KS Service S.A. - numer certyfikatu KRAZ 23286 - wspiera procesy rekrutacyjne Pracodawców z Polski, Niemiec oraz Belgii. Nasz zespół z pasją podejmuje wyzwania w poszukiwaniu pracowników z różnorodnych branż na stanowiska niższego, średniego oraz wyższego szczebla.

Nasza Agencja zajmuje się wsparciem firm zewnętrznych w zakresie poszukiwania i zatrudnienia pracowników na stanowiska każdego szczebla. Świadczymy usługi zarówno z zakresu pracy tymczasowej (zatrudnienie pracowników za pośrednictwem Agencji z pełną obsługą kadrowo-płacową) oraz rekrutacji stałych. Możemy pochwalić się wieloletnim doświadczeniem i sukcesami we współpracy z firmami produkcyjnymi oraz logistycznymi. 

W związku z dalszym rozwojem naszej agencji w Dziale Handlowym otwieramy nowy wakat dla Specjalisty ds. Obsługi Klienta Biznesowego.

 

Od Kandydatów oczekujemy:
  • doświadczenia w pracy na stanowisku sprzedawcy usług lub pokrewnym
  • znajomości łódzkiego rynku pracy
  • umiejętności budowania długotrwałych relacji biznesowych
  • umiejętności sprzedażowych i negocjacyjnych, rozwiniętych zdolności interpersonalnych oraz otwartości na komunikację
  • doświadczenie w sprzedaży usług HR będzie stanowiło duży atut, ale nie jest przez nas wymagane!

 

Ze swojej strony gwarantujemy:
  • stabilność zatrudnienia - chcielibyśmy nawiązać długotrwałą współpracę
  • możliwość wynegocjowania wysokości wynagrodzenia - daj znać, ile chciałbyś/chciałabyś zarabiać 
  • pracę w systemie home office dla osoby spoza Łodzi, w której mieści się jeden z naszych oddziałów
  • samochód służbowy i kartę paliwową dla usprawienia współpracy z kontrahentami 
  • niezbędny sprzęt do pracy

 

UWAGA! Mimo specyfiki działalności agencji zatrudnienia, ze względu na zatrudnienie w strukturach wewnętrznych, zapewniamy standardową umowę o pracę lub kontrakt B2B 

 

Do zadań Specjalisty będzie należało:
  • pozyskiwanie, obsługa i sprzedaż usług HR nowym kontrahentom
  • przygotowywanie i przedstawianie ofert oraz kontraktów klientom agencji
  • obsługa bieżących kontraktów
  • budowanie i utrzymywanie relacji z klientami naszej agencji
  • wyjaśnianie spraw związanych z warunkami zawieranych umów

 

Jeśli nadal się zastanawiasz i masz wątpliwości, czy zaaplikować, skontaktuj się z Agatą, która odpowie na Twoje pytania: 504 862 868 

Benefity:
  • Elastyczne godziny pracy
  • Wysokie wynagrodzenie
  • Samochód Służbowy
  • Sprzęt do pracy
  • Praca Zdalna
  • Karta paliwowa
Jeżeli zainteresowała Cię nasza oferta, to wyślij już dziś swoje CV!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi