Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 13/12/2017.

Specjalista ds. obsługi klienta biznesowego - język hiszpański i portugalski

Warszawa, mazowieckie

Adecco Poland Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Zadania:

  • Wsparcie i obsługa klientów biznesowych hiszpańskich i portugalskich (kontakt telefoniczny i mailowy);
  • Monitorowanie zgłoszeń użytkowników oraz wsparcie klientów;
  • Udzielanie informacji dla klientów korzystających z usług i produktów firmy;
  • Wsparcie logistyczne klienta;
  • Zapewnienie najwyższej jakości obsługi dla klienta;
  • Uaktualnianie danych w systemie wewnętrznym.

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka hiszpańskiego i angielskiego - warunek konieczny;
  • Język portugalski - dobra znajomość;
  • Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem;
  • Chęć doskonalenia swoich kompetencji;
  • Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów;
  • Umiejętność efektywnej współpracy w zespole;
  • Znajomość MS Office.

Oferujemy:

  • Umowę o pracę;
  • Elastyczny grafik;
  • Pracę w dynamicznym i międzynarodowym środowisku;
  • Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania doświadczenia;
  • Pełną wyzwań i ciekawych projektów pracę;
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia;
  • Miejsce pracy - Warszawa Mokotów.


Numer referencyjny: AZKBHP/WA2/10/2016

Prezentacja firmy

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego... lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2015 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 60 000 osób.
Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
02/12/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Telekomunikacja
do góry