#

Specjalista ds. obsługi klienta biznesowego HELPDESK

Sidly Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Sidly Sp. z o.o.

Specjalista ds. obsługi klienta biznesowego HELPDESK

Od: Sidly Sp. z o.o.
Miejsce pracy: Warszawa

RZETELNE REPREZENTOWANIE MŁODEGO, AMBITNEGO STARTUPU TECHNOLOGICZNEGO W KONTAKCIE Z KLIENTEM

  • I linia wsparcia użytkowników -  zdalne rozwiązywanie problemów związanych z systemem
  • prowadzenie szkoleń z systemu
  • obsługa zapytań telefonicznych i komunikatorów
  • obsługa zamówień
  • sporządzanie raportów / sprawozdań z przeprowadzonych działań i zgłoszeń klientów
  • przygotowywanie wysyłek do klientów
  • zarządzanie zgłoszonymi serwisami
  • inicjowanie działań usprawniających kontakt z klientem i rozwój projektu

    OFERUJEMY:
  • pracę w młodym, ambitnym zespole
  • szkolenia z systemów telemedycznych
  • atrakcyjne wynagrodzenie + możliwe wysokie bonusy za wyniki firmy
  • realny wpływ na rozwój firmy
  • rozwój w obszarze telemedycyny
  • telefon służbowy
  • min. 1 rok doświadczenia w obsłudze klienta w dziale wsparcia technicznego, helpdesk, obsługa klienta biznesowego
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • zdolności analityczne i umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
  • wysoka kultura osobista
  • samodzielność w rozwiązywaniu pojawiających się problemów
  • zainteresowanie nowymi technologiami
  • znajomość zagadnień teleinformatycznych mile widziana
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi