Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 21/09/2018.

Specjalista ds. Obsługi Klienta - bez sprzedaży

Łódź, łódzkie

Gi Group Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Zadania:

  • Obsługa infolinii (połączenia przychodzące i wychodzące - bez sprzedaży)
  • Realizacja bieżących akcji telemarketingowych
  • Bieżące odpowiadanie na zapytania zgłaszane przez Klientów
  • Budowanie długotrwałych relacji nastawionych na utrzymanie klientów
  • Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy

Wymagania:

  • Doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klientów
  • Systematyczność i silna motywacja do osiągania wyznaczonych celów
  • Komunikatywność i wysoka kultura osobista
  • Dobrej organizacji pracy
  • Pogodnego usposobienia

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie bezpośrednie u naszego Klienta na podstawie umowy o pracę
  • Dobrą atmosferę
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Atrakcyjny pakiet benefitów

Prezentacja firmy

Gi GROUP jest jedną z najbardziej doświadczonych agencji pracy tymczasowej i doradztwa... personalnego (nr wpisu do rejestru agencji zatrudnienia 570). Pierwsze kroki stawialiśmy w 1999 roku w Katowicach, obecnie mamy swoje oddziały już w całej Polsce. W marcu 2007 staliśmy się częścią największej włoskiej grupy w sektorze usług związanych z HR.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
13/08/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Zasadnicze zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry