W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta / Administrator Zamówień z j. portugalskim
Miejsce pracy: WarszawaDla naszego Klienta, wiodącej marki z obszaru płatności elektronicznych, na okres 1 roku, poszukujemy kandydatów zainteresowanych podjęciem zatrudnienia na stanowisku:
Specjalista ds. Obsługi Klienta / Administrator Zamówień z j. portugalskim
Obowiązki:
- Mailowa i telefoniczna komunikacja z klientami firmy;
- Obsługa wszystkich zgłoszeń klienta w systemie Oracle;
rozwiązywanie problemów, obsługa reklamacji i rezerwowanie zamówień w systemie Oracle;
- Zarządzanie zamówieniami - nadzorowanie pełnej realizacji zamówienia w określonym terminie;
- Współpraca ze spedytorami, firmami kurierskimi w celu zapewnienia dostaw na czas;
- Ścisła współpraca z zespołami sprzedaży, finansowym, łańcucha dostaw i magazynem;
- Weryfikacja dostępności produktów i księgowanie zamówień;
- Generowanie e-maili potwierdzających sprzedaż i status realizacji zamówień;
- Raportowanie.
Wymagania:
- Biegła znajomość języka angielskiego i portugalskiego (w mowie i piśmie);
- Doświadczenie na stanowisku związanym z obsługa klienta i zarządzaniem zamówieniami;
- Posiadanie silnych umiejętności interpersonalnych i organizacyjnych;
- umiejętność pracy w zespole.
Korzyści:
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o prace tymczasową na okres 1 roku;
- Możliwość pracy zdalnej;
- Dostęp do szerokiego pakietu benefitów.