Specjalista ds. Obsługi Kanałów Elektronicznych
Miejsce pracy: WarszawaDziałamy w pierwszej dziesiątce największych banków w Polsce. Naszym klientom dostarczamy rozwiązania z zakresu finansowania działalności na rynku krajowym i międzynarodowym oraz szereg produktów oszczędnościowo-inwestycyjnych i
kredytowych. Dzięki różnorodności oferowanych produktów nasi pracownicy mogą budować swoją ścieżkę kariery w różnych obszarach biznesowych Banku.
W Banku BNP Paribas na pracowników czeka wiele ciekawych wyzwań. Z nami pomnażają kapitał wiedzy i zyskują jeszcze więcej pracując z prawdziwymi zawodowcami.
- Telefoniczną obsługę Klientów korzystających z usług bankowości elektronicznej w zakresie:
- udzielania technicznej i merytorycznej pomocy,
- bieżącego wsparcia w zakresie odblokowywania oraz aktywacji użytkowników,
- wspierania procesu logowania i instalacji oprogramowania do obsługi urządzeń kryptograficznych,
- reagowania na zgłaszane nieprawidłowości w działaniu systemów,
- udzielania informacji na temat funkcjonalności oferowanych systemów.
- Wsparcie użytkowników bankowości elektronicznej w zakresie importu i eksportu danych z płatnościami, wyciągami i kontrahentami.
- Analizę plików płatności i wyciągów importowanych do systemów księgowych klientów.
- Rejestrację i monitoring spraw i reklamacji zgłaszanych przez użytkowników bankowości elektronicznej.
- Obsługę korespondencji z klientami w zakresie bankowości elektronicznej lub ich dystrybucja do właściwych jednostek.
- Udział w opracowywaniu rozwiązań i materiałów usprawniających obsługę klientów.
- wykształcenie wyższe;
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
- bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu informatyki;
- wysokie zdolności komunikacyjne;
- umiejętność budowania pozytywnych relacji z Klientem;
- umiejętność pracy w zespole i współpracy innymi jednostkami;
- otwartość na zmiany;
- znajomość popularnych systemów księgowych, struktur plików płatności Elixir, XML i komunikatów SWIFT (np. MT940, MT101) będzie dodatkowym atutem.
- wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonych;
- możliwość rozwoju kariery na ścieżce eksperckiej lub menedżerskiej w różnych obszarach Banku;
- realny wpływ na strategię i wyniki realizowanych projektów;
- atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych, np. pracę zdalną, dodatkowe dni wolne, dofinansowanie wypoczynku dla Ciebie i Twoich dzieci, ubezpieczenie grupowe i inne.