Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Telefoniczna i e-mailowa obsługa klientów znanego sklepu internetowego/ perfumerii
Praca systemie zmianowym w godzinach 9:00-20:00
W tym praca w soboty
Twoje obowiązki:
Odbieranie telefonów przychodzących
Odpisywanie na e-maile Klientów
Wymagania
Czego od Ciebie wymagamy?
Biegłej znajomości języka polskiego
Biegłej obsługi komputera
Wysokiej kultury osobistej
Chęci do pracy w zespole
Dyspozycyjności (min. 32 h tygodniowo + dwie soboty w miesiącu)
Doświadczenie w pracy o podobnych charakterze mile widziane, ale nie wymagane
Co możemy Ci zaoferować?
Na początek umowa zlecenie/umowa zlecenie z ZUS (sami odprowadzimy wszystkie składki)– 17-20 zł brutto
Po okresie wdrożeniowym możliwość podpisana umowy o pracę
Dofinansowanie do karty Benefit MultiSport
Prywatną opiekę medyczną
Bony świąteczne
Prezentacja firmy
People first. Numbers later. We are a global community of more than 12...
People first. Numbers later. We are a global community of more than 120,000 people who challenge what’s out there. Especially when it comes to outsourcing services. We delight clients with our energy, transparency, and emotional intelligence. We have developed a strong culture of promotion from within because we want every Webhelper to feel valued and recognized. It’s alright with us if you’re just starting out and don’t know yet where you want to get. That’s how all great stories begin. Technology is part of our DNA. And human thinking is part of our genome. That’s why when we put people first, everything comes alive!
Rozwiń
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
26/12/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?