Specjalista ds. Obsługi Infolinii Linii Lotniczych w języku niemieckim
Miejsce pracy: Krakówarmatis-lc jest firmą francuską specjalizującą się w zarządzaniu relacjami z Klientem na odległość, działającą w Europie. W ciągu ostatnich 25 lat działalności zdobyliśmy uznanie Klientów z różnych branż. Nasz dynamiczny rozwój oparty jest na czterech filarach: innowacyjność, dążenie do doskonałości, przywiązanie do różnorodności oraz zaangażowanie.
W związku z rozwojem usług dla naszego Klienta – czołowych linii lotniczych poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Chcesz zmienić pracę na lepszą? Szukasz pierwszej pracy dającej możliwość rozwoju? A może szukasz pracy na wakacje? Pracuj w branży, w której możesz pomóc innym ludziom, nie trać już czasu na przeglądanie innych ofert pracy!
Co możesz zyskać:
- stabilną pracę na dla dużych, międzynarodowych linii lotniczych lub możliwość dodatkowej pracy na wakacje,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- profesjonalne szkolenie wstępne, dzięki któremu zdobędziesz wiedzę z zakresu obsługi Klienta oraz dowiesz się wszystkiego o podróżach samolotem,
- wsparcie merytoryczne lidera na każdym etapie współpracy,
- kartę Multisport,
- elastyczny czas współpracy,
- pracę w młodym zespole, w atmosferze wzajemnego poszanowania i wsparcia.
Czym się będziesz zajmować:
- obsługą połączeń przychodzących w języku niemieckim,
- obsługą pasażerów poprzez chat i mail,
- udzielaniem informacji odnośnie przewozu bagaży, zmiany terminów lotów, zamawiania nowych biletów itp.,
- rozpatrywaniem reklamacji,
- dbaniem o pozytywny wizerunek firmy.
Co jest dla nas istotne?
- dobra znajomość języka niemieckiego - poziom B2 (w mowie oraz w piśmie),
- umiejętność obsługi komputera w stopniu bardzo dobrym,
- znajomość słownictwa związanego z podróżowaniem - mile widziana.
Nie oczekujemy doświadczenia w obsłudze klienta – wszystkiego co istotne nauczymy Cię podczas szkoleń.