#

Specjalista ds. Obsługi Infolinii Linii Lotniczych w języku niemieckim

Armatis Polska Sp. z o.o.

Kraków, małopolskie

Armatis Polska Sp. z o.o.
Armatis-lc Polska jest firmą należącą do grupy francuskiego lidera rynku outsourcingowego. Na rynku polskim specjalizujemy się w telesprzedaży, Customer Care (również w ramach wielojęzycznych platform paneuropejskich), świadczymy usługi doradcze w zakresie zarządzania relacjami z klientem, zarządzamy kompleksowo komunikacją naszych klientów w środowisku mediów społecznościowych oraz oferujemy profesjonalne usługi i narzędzia do mierzenia poziomu zadowolenia konsumentów.
Obecnie szukamy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Infolinii Linii Lotniczych w języku niemieckim

Miejsce pracy: Kraków

armatis-lc jest firmą francuską specjalizującą się w zarządzaniu relacjami z Klientem na odległość, działającą w Europie. W ciągu ostatnich 25 lat działalności zdobyliśmy uznanie Klientów z różnych branż. Nasz dynamiczny rozwój oparty jest na czterech filarach: innowacyjność, dążenie do doskonałości, przywiązanie do różnorodności oraz zaangażowanie.

W związku z rozwojem usług dla naszego Klienta – czołowych linii lotniczych poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Chcesz zmienić pracę na lepszą? Szukasz pierwszej pracy dającej możliwość rozwoju? A może szukasz pracy na wakacje? Pracuj w branży, w której możesz pomóc innym ludziom, nie trać już czasu na przeglądanie innych ofert pracy!

Co możesz zyskać:

  • stabilną pracę na dla dużych, międzynarodowych linii lotniczych lub możliwość dodatkowej pracy na wakacje,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • profesjonalne szkolenie wstępne, dzięki któremu zdobędziesz wiedzę z zakresu obsługi Klienta oraz dowiesz się wszystkiego o podróżach samolotem,
  • wsparcie merytoryczne lidera na każdym etapie współpracy,
  • kartę Multisport,
  • elastyczny czas współpracy,
  • pracę w młodym zespole, w atmosferze wzajemnego poszanowania i wsparcia.

Czym się będziesz zajmować:

  • obsługą połączeń przychodzących w języku niemieckim,
  • obsługą pasażerów poprzez chat i mail,
  • udzielaniem informacji odnośnie przewozu bagaży, zmiany terminów lotów, zamawiania nowych biletów itp.,
  • rozpatrywaniem reklamacji,
  • dbaniem o pozytywny wizerunek firmy.

Co jest dla nas istotne?

  • dobra znajomość języka niemieckiego - poziom B2 (w mowie oraz w piśmie),
  • umiejętność obsługi komputera w stopniu bardzo dobrym,
  • znajomość słownictwa związanego z podróżowaniem - mile widziana.

Nie oczekujemy doświadczenia w obsłudze klienta – wszystkiego co istotne nauczymy Cię podczas szkoleń.

Dołącz do międzynarodowej ekipy Armatis-LC i rozbudź swoją karierę w przyjaznej atmosferze i dynamicznej firmie. Czekamy na Twoje zgłoszenia!

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi