Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Specjalista ds. obsługi biura i administracji z doświadczeniem
Miejsce pracy: Bełchatów
Opis stanowiska pracy:
- telefoniczna oraz meilowa obsługa Klienta B2B w tym przyjmowanie zamówień, tworzenie ofert, wyceny.
- kontrola nad obiegiem dokumentów (faktury, korekty), podstawowe prace księgowe
- prace biurowo - administracyjne (zakup materiałów biurowych, sporadyczne tłumaczenia z j. angielskiego), raportowanie
- obsługa SAP
- współpraca z innymi działami firmy zarówno w oddziałach polskich i zagranicznych
Wymagania:
- kilkuletnie doświadczenie w obsłudze Klienta B2B (e-mail, telefon) oraz z pracach biurowo - administracyjnych
- znajomość i doświadczenie w pracy w środowisku SAP, Excel, Word
- znajomość j. angielskiego na poziomie minimum B2
- podstawowa wiedza z zakresu księgowości, finansów
- doskonałe umiejętności organizacyjne, skrupulatność, zaangażowanie
- umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę zawieraną bezpośrednio z Naszym Klientem
- atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze oraz premię
- benefity pozapłacowe
- pracę w systemie 1-zmianowym od poniedziałku do piątku
- pracę z przyjaznej atmosferze, z komunikatywnym, otwartym zespołem
Rekrutacja jest prowadzona w 100% zdalnie.
Numer referencyjny: DS/05/2020/OBiA
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.