#

Specjalista ds. Obiegu towarów na Magazynie DOR

Morele.net Sp. z o.o.

Kraków, małopolskie

Opis stanowiska pracy

W związku z dynamicznym rozwojem firmy oraz wdrażaniem nowych projektów poszukujemy młodych, ambitnych i zaangażowanych pracowników do Działu Reklamacji w Departamencie Obsługi Klienta i Reklamacji.

 

Nie wymagamy od Ciebie doświadczenia, jedynie pasji i chęci rozwoju –
w zamian przekażemy ogromną wiedzę i cenne umiejętności, które wykorzystasz pnąc się po szczeblach kariery w  Morele.net. Współtwórz z nami Morele.net - najszybciej rozwijający się sklep internetowy. APLIKUJ!

 

Zakres obowiązków:

- Przyjmowanie, wysyłanie towarów klientów

- Prowadzenie ewidencji i oznaczanie statusów towarów

- Raportowanie realizacji wyznaczonych celów

 

Oferujemy:

- Pracę od poniedziałku do piątku

- Możliwość rozwoju i awansu do innych działów – system szkoleń oraz rekrutacje wewnętrzne

- Pracę z rewelacyjnymi ludźmi, dla których praca to pasja

- Ciekawą i pełną wyzwań pracę w biurze w centrum Krakowa

- Wynagrodzenie adekwatne do wyników oraz osiąganych rezultatów – podstawa + premia

- Dodatkowo - karta sportowa, imprezy integracyjne

Wymagania

- Status studenta lub ucznia

- Czynne prawo jazdy kat.B

- Dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office

- Podstawowa znajomość branży AGD, RTV Elektronika

Prezentacja firmy

Grupa Morele posiada kilkunastoletnie doświadczenie na rynku e-commerce.... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
12/11/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenia
Liczba wakatów:
2
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Inne, Praca Transport / Spedycja / Praca dla kierowców, Praca Instalacje / Utrzymanie / Serwis, Praca Praca dla studenta, Praca Administracja biurowa

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi