Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 20/04/2019.

Specjalista ds. Nieruchomości

Rzeszów, podkarpackie

Kings Group

Opis stanowiska pracy

MINT PROPERTY S.C. - świadczy profesjonalne usługi w zakresie pośrednictwa w obrocie nieruchomościami. Praca u nas to połączenie ciekawej pracy biurowej z pracą w terenie. Przeznaczona jest dla osób samodzielnych i zmotywowanych do osiągania postawionych celów oraz bardzo wysokich zarobków.

W związku z rozwojem firmy aktualnie poszukujemy pośredników i agentów z doświadczeniem zawodowym jak również osób planujących rozpoczęcie nowej kariery na stanowisku:

 

Pośrednik / Doradca ds. Nieruchomości

 

Jeżeli:

  • Chcesz mieć wysokie zarobki, będące wielokrotnością średniej krajowej
  • Chcesz pracować w sprzedaży
  • Marzysz o sukcesie zawodowym
  • Nieruchomości są Twoją pasją
  • Chcesz zdobyć atrakcyjny, przyszłościowy zawód
  • Chcesz rozwijać się współpracując z najlepszymi

 

Opis Stanowiska:

  • pozyskiwanie nieruchomości na sprzedaż lub wynajem
  • kompleksowa obsługa klienta w zakresie transakcji kupna/sprzedaży i najmu/wynajmu nieruchomości
  • przygotowywanie obsługi prawnej transakcji sprzedaży nieruchomości we współpracy z Kancelarią Notarialną
  • przygotowywanie ofert handlowych i prezentowanie nieruchomości w terenie
  • aktywna współpraca z doradcą kredytowym
  • budowanie pozytywnych relacji z klientami

 

Oferujemy:

  • pracę w młodym i kreatywnym zespole oraz przyjazną atmosferę w pracy
  • pakiet szkoleń wdrażających na stanowisko pracy
  • nadzór i opiekę nad transakcjami
  • pomoc i wiedzę w zakresie nieruchomości
  • reklamę ofert na wszystkich istotnych portalach nieruchomości
  • w pełni wyposażone miejsce pracy w prestiżowej lokalizacji

 

Wymagania:

  • zainteresowanie tematyką nieruchomości
  • wysoka motywacja do pracy i realizacji celów
  • odpowiedzialność i bardzo wysoka kultura osobista / etyka zawodowa
  • komunikatywność i wysokie zdolności interpersonalne
  • łatwość w nawiązywaniu nowych kontaktów
  • determinacja i chęć osiągnięcia sukcesu
  • bardzo dobra organizacja pracy
  • samodzielność
  • dyspozycyjność
  • poczucie humoru
  • znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym

 

Prezentacja firmy

Mamy jasną wizję rozwoju. Działamy we wszystkich sektorach rynku nieruchomości. Nasze... biuro świadczy kompleksowe usługi w zakresie pośrednictwa w obrocie nieruchomościami oraz profesjonalne doradztwo kredytowe. Naszym klientom zapewniamy pełną obsługę prawną i notarialną oraz pomoc w uzyskaniu szybkiego i korzystnego kredytu. Współpracujemy z najlepszymi prawnikami i notariuszami. Nasze doświadczenie, wiedza i zaangażowanie tworzą prawdziwy kapitał naszej firmy.

Wysokie standardy obsługi oraz doskonała znajomość rynku nieruchomości to podstawa naszego działania. Naszym atutem jest profesjonalna i rzetelna obsługa oraz indywidualne podejście do każdego klienta. Powierzone nam zadania wykonujemy z pasją, dbając o to, by nasi klienci byli zadowoleni.

Jesteśmy przekonani, że wspólnie będziemy w stanie sprostać Państwa oczekiwaniom.

Zapraszamy do współpracy
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
11/04/2019
Wymiar etatu:
Obojętne
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie
Czas trwania umowy:
nieokreślony
Liczba wakatów:
5
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Przedział wynagrodzenia:
1.000,00 zł - 20.000,00 zł / miesięcznie (Brutto)
Branża / kategoria:
Praca Nieruchomości - pośrednictwo, wycena , Praca Obsługa klienta , Praca Biuro / Dokumentacja , Praca Call Center / Telemarketing
do góry