Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
• telefoniczna obsługa klientów w ruchu wychodzącym • współtworzeniu zasad funkcjonowania procesów monitoringowych Banku w obszarze Klienta Indywidualnego • monitorowaniu zaangażowań kredytowych Kluczowych Klientów Indywidualnych Banku • ocenie sytuacji Klienta oraz podmiotów z nim powiązanych • formułowaniu wniosków z przeprowadzonej analizy oraz przygotowywanie raportów monitoringu • weryfikacji zabezpieczeń • współpracy z innymi jednostkami Banku w zakresie realizowanych zadań
Jeśli jesteś osobą, która:
• posiada minimum 2-letnie doświadczenie w bankowości (mile widziane doświadczenie w pracy bezpośredniej z klientem) • potrafi ocenić ryzyko Klienta pod kątem przyszłych zagrożeń dla prawidłowej obsługi udzielonego zaangażowania kredytowego • wykazuje się analitycznym myśleniem, dokładnością i skrupulatnością • charakteryzuje się bardzo dobrą organizacją pracy • w stopniu dobrym obsługuje pakiet MS Office • posiada umiejętność pracy w zespole i jest otwarta na nowe zadania
Oferujemy:
• pracę w strukturach najszybciej rozwijającego się Banku w Polsce • realne możliwości rozwoju zawodowego w ramach organizacji • bogaty pakiet socjalny (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, programy zniżkowe i lojalnościowe itp.)
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?