Jesteśmy firmą outsourcingową o międzynarodowym zasięgu. Na co dzień wspieramy naszych partnerów biznesowych w realizacji ich celów świadcząc usługi w obszarze telefonicznej sprzedaży i obsługi klienta, głównie na terenie Europy. W międzynarodowym środowisku nie zapominamy, że najważniejsi są ludzie a osiągane sukcesy to efekt pracy i zaangażowania wszystkich w zespole.
Jesteśmy na etapie budowania nowego dla nas działu jakości i w związku z tym poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. monitoringu jakości rozmów (call center)
Kraków
Twoje zadania:
- Weryfikacja rozmów telefonicznych konsultantów pod względem sprzedażowym (odsłuch i ocena rozmów wg wskazanych wskaźników);
- Bieżąca kontrola wskaźników poprawności merytorycznej;
- Wychwytywanie zaobserwowanych nieprawidłowości i bieżące ich zgłaszanie;
- Sporządzanie cyklicznych raportów oraz raportów „ad hoc” na potrzeby kierownika działu;
- Realizacja innych zadań zleconych przez przełożonego.
Oczekujemy:
- dyspozycyjności na pełny etat, w godzinach 8-16/9-17
- umiejętności analitycznych z naciskiem na dostrzeganie zależności;
- skrupulatności i dokładności;
- praktycznej znajomości MS Office, z naciskiem na MS Excel;
- znajomość specyfiki branży cc będzie sporym atutem.
Oferujemy:
- aktywny udział w budowaniu nowego działu w firmie;
- możliwość wdrażania własnych pomysłów, realny wpływ na rozwój organizacji;
- pracę w stałych godzinach 8-16/9-17 od poniedziałku do piątku;
- nieformalną atmosferę, dzięki której z radością przyjdziesz do pracy;
- pracę w nowoczesnym biurze i bardzo atrakcyjnej lokalizacji (Czyżyny);
- długotrwałą współpracę w oparciu o umowę B2B/zlecenie.
Zapraszamy do kontaktu!