Specjalista ds. Marketingu
WarszawaSpecjalista ds. Marketingu
Warszawa
NR REF.: 1165788
Twoja następna firma
Naszym Klientem jest światowej klasy producent dermokosmetyków i preparatów dedykowanych profesjonalistom.
Twoje następne stanowisko
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Co zyskujesz?
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Warszawa
NR REF.: 1165788
Twoja następna firma
Naszym Klientem jest światowej klasy producent dermokosmetyków i preparatów dedykowanych profesjonalistom.
Twoje następne stanowisko
- Partycypacja w planowaniu i wdrażaniu strategii marketingowej marki niezbędnej do realizacji celów.
- Kompleksowe i optymalne wdrażanie zdefiniowanych programów i planów przy współpracy z działami.
- Wsparcie forecastingu na produkty sprzedażowe oraz elementy promocyjne.
- Koordynacja działań w punktach sprzedaży wraz z monitoringiem wyników.
- Przygotowywanie bieżących prezentacji, analiz, raportów, zestawień.
- Nawiązanie relacji oraz wspieranie partnerów handlowych w aktywnościach marketingowych.
- Koordynacja sprzedaży: przygotowanie cenników sprzedażowych (dla wszystkich partnerów handlowych) z nowymi kolekcjami.
- Dostarczanie punktom sprzedaży niezbędnych materiałów mkt na potrzeby wszystkich POS (zaproszenia, druki komunikacyjne, ofertowe i inne).
- Zbieranie, zestawianie oraz wysyłka raportów związanych ze sprzedażą: WRF/MRF (tygodniowo oraz miesięcznie zgodnie z ustalonym harmonogramem), Service Level/ Net Sales, GRP/sprzedaż kolekcji limitowanych za poprzedni miesiąc do Partnerów handlowych.
- Monitorowanie rynku oraz konkurencji wraz z analizą cenową.
- Analiza wszystkich przeprowadzonych projektów, przygotowanie podsumowań, statystyk oraz prezentacji na potrzeby komunikacji wewnętrznej oraz Regionu.
- Przygotowywanie projektów ad-hoc wymaganych przez Dział Marketingu.
- Administrowanie wydatków i rozliczanie aktywności budżetowych (SAP).
- Współpraca z innymi działami firm, agencjami reklamowymi, drukarniami i innymi na potrzeby promocji.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki komunikacja, marketing, PR lub techniczne).
- Minimum dwuletnie doświadczenie w obszarze marketingu, komunikacji.
- „Lekkie pióro”, kreatywność oraz umiejętność tworzenia ciekawych treści.
- Wysokie poczucie estetyki i kreatywność.
- Doświadczenie w zarządzaniu kilkoma projektami jednocześnie.
- Zaangażowanie i samodzielność w działaniu.
- Świetna organizacja pracy.
- Umiejętność planowania i realizacji powierzonych zadań i celów.
- Odpowiedzialność za powierzone zadania, precyzja i dbałość o szczegóły.
- Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, łatwość nawiązywania kontaktów.
- Nastawienie na realizację celów, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność pracy pod presją czasu.
- Dobra znajomość pakietu Microsoft Office ze szczególnym uwzględnieniem Power Point.
- Znajomość systemu do obsługi stron internetowych WordPress.
- Język angielski na poziomie min.B2
- Znajomość narzędzi marketingu w sieci (mile widziane doświadczenie w realizacji kampanii optymalizujących SEO/SEM/SM).
Co zyskujesz?
- Umowę o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie.
- Dostęp do firmowych benefitów (prywatna opieka medyczna, Multisport, ubezpieczenie grupowe).
- Stabilne zatrudnienie.
- Ciekawe, inspirujące projekty.
- Realny wpływ na budowanie wizerunku firmy.
- Możliwość wdrażania oraz kreowania własnych inicjatyw oraz pomysłów.
- Wsparcie w rozwoju dla chcących poszerzać swoje umiejętności i praktyczną wiedzę.
- Przyjazną atmosferę i zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie, w dynamicznym kreatywnym zespole z ludźmi pełnymi pasji i zaangażowania.
- Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie będącej jednym z liderów w branży
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.