#

Specjalista ds. marketingu

Vita-Sport Sp. z o.o. Sp. k.

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Firma Vita-Sport to jeden z największych dystrybutorów sprzętu piłkarskiego w Polsce z ponad 20-sto letnią historią. Bogata oferta sprawia, że każdy zawodnik niezależnie od wieku i stopnia zaawansowania, znajdzie to czego potrzebuje. Najwyższe modele obuwia, pełna gama akcesoriów oraz odzież topowych marek wraz z personalizacją dopasowaną do potrzeb klubów i ich zawodników.

Zaufały nam min.: AMP Futbol, Śląsk Wrocław, Piast Gliwice, ŁKS Łódź, Stomil Olsztyn.

Vita-Sport to także dziewięć oddziałów stacjonarnych, min.: Warszawa, Bielsko-Biała, Wrocław, Tarnów Gdynia, Łódź oraz sklep internetowy.

Pracownicy Vita-Sport łączą pasję z pracą, dzięki czemu jest to idealne miejsce dla pasjonatów futbolu. Bazując na wieloletnim doświadczeniu spełniamy oczekiwania każdego miłośnika piłki nożnej i nie tylko.

Wraz z dalszym rozwojem poszukujemy: Specjalista ds. marketingu

 

Zadania:

  • Tworzenie i realizacja strategii marketingowej dla rynku polskiego (w tym e- marketing)
  • Egzekwowanie praw reklamowych przysługujących firmie i wynikających z podpisanych przez firmę Umów
  • Zarządzanie treścią w social mediach
  • Tworzenie i realizacja skutecznej strategii CRM
  • Współzarządzanie budżetem marketingowym
  • Tworzenie planów oraz kalendarza marketingowego
  • Monitorowanie i raportowanie efektywności poszczególnych programów marketingowych
  • Ścisła współpraca z Działem Sprzedaży nad doskonaleniem oferty i zwiększaniem efektywności działań marketingowych
  • Koordynacja tworzenia i produkcji materiałów reklamowo-promocyjnych dla wsparcia sprzedaży
  • Dbałość o wizerunek sklepów stacjonarnych wg wyznaczonych standardów
  • Analiza rynku pod względem oczekiwań i potrzeb klientów oraz ich zachowań rynkowych
  • Profesjonalna obsługa klientów wg określonych standardów
  • Rozwój sprzedaży u aktualnych klientów i pozyskiwanie nowych
  • Analiza działań konkurencji w zakresie marketingu
  • Organizacja i reprezentowanie firmy podczas eventów

 

Oczekiwania:

  • Minimum dwuletnie doświadczenie na powyższym stanowisku (w branży sportowej będzie dodatkowym atutem)
  • Wykształcenie wyższe kierunkowe
  • Doświadczenie w tworzeniu i realizacji programów marketingowych oraz kampanii komunikacyjnych dla klientów zewnętrznych oraz wewnętrznych
  • Doświadczenie w stosowaniu narzędzi marketingowych (w tym e-marketing oraz CRM)
  • Samodzielność i proaktywność w działaniu
  • Umiejętność kreatywnego myślenia i poszukiwania nowych rozwiązań
  • Swoboda w kontaktach interpersonalnych, komunikatywność i dynamiczność w działaniu
  • Umiejętność koordynacji przebiegu projektów w tym bycie liderem wśród pracowników różnych działów
  • prawo jazdy kat. B i praktyka w prowadzeniu samochodu
  • Język angielski (B2)
  • umiejętność obsługi komputera w tym pakietu Office (Excel, Word, Power Point, Outlook)

 

Oferujemy:

  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w kontaktach z międzynarodowymi dostawcami (Nike, adidas)
  • Interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Udział w szkoleniach
  • Możliwość wykorzystania nabytej dotychczas wiedzy i przejścia na etap kolejny swojej karierze
  • Stabilne miejsce pracy w firmie z 20-letnią historią
  • Praca w środowisku piłkarskim z kontaktem z futbolem na profesjonalnym poziomie (w tym Lotto Ekstraklasa & Fortuna I Liga)
  • Umowę o pracę po okresie próbnym

 

Prezentacja firmy

Firma Vita-Sport istnieje od 1998r. Mamy sieć własnych sklepów, z któryc... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
17/01/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Marketing / PR / Social Media

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi