Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/20/0929


Obowiązki:

Zarządzanie bazą danych produktów, opracowywanie informacji handlowej dla klientów, rozwój e-commerce i nadzór nad firmową stroną www, organizacja udziału w targach, zarządzanie materiałami POS



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Języki:

  • angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

Umiejętności i uprawnienia:

  • obsługa pakietu MS OFFICE

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: marketing i zarządzanie

Pozostałe wymagania:

  • 2-letnia praktyka w stosowaniu narzędzi marketingowychznajomość e-commerce


Miejsce pracy: Młyńska 12, 89-100 Nakło nad Notecią, powiat: nakielski, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: cv

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
11/11/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi