#

Specjalista ds. marketingu

Mikomax Sp. z o.o. Sp. k.

Łódź, łódzkie

Mikomax Sp. z o.o. Sp. k.

Specjalista ds. marketingu

Od: Mikomax Sp. z o.o. Sp. k.
Miejsce pracy: Łódź

Mikomax Smart Office jest polską, rodzinną firmą z ponad 25-letnim międzynarodowym doświadczeniem w zakresie dopasowywania przestrzeni biurowych do organizacji. To ekspert w tworzeniu nowoczesnych biur łączący fachową wiedzę o produkcji mebli z autorską koncepcją jej zastosowania we współczesnym miejscu pracy. Firma tworzy biura dostosowane do potrzeb, specyfiki, kultury organizacyjnej, charakteru działań swoich klientów oraz do celu, który chcą osiągnąć.

Z inicjatywy Mikomax Smart Office zrealizowany został pierwszy w Polsce projekt badawczy poświęcony smart workingowi. „Smart Working Guidebook for Poland” stanowiący praktyczny przewodnik dla przedsiębiorców, którzy planują wdrożyć ten model w swojej organizacji.

Nasz autorski projekt biurka Stand Up został doceniony w międzynarodowym konkursie Red Dot i otrzymał najwyższą nagrodę Best of the Best The Red Dot Award: Product Design 2017 za wysoką jakość wzornictwa i przełomowy projekt.

 

W związku z rozwojem firmy i marki poszukujemy osoby na stanowisko

Specjalista ds. marketingu

 

Opis stanowiska:

 

Specjalista ds. marketingu jest odpowiedzialny za wdrażanie projektów marketingowych obejmujących obszary marketingu on-line i off-line, wsparcia sprzedaży krajowej i zagranicznej, wdrożeń oraz komunikacji. W zakresie jego obowiązków jest ścisła współpraca z działami wewnątrz organizacji jak i partnerami krajowymi i zagranicznymi w celu wsparcia zespołów sprzedaży i przyspieszenia działań marketingowych. Jest bezpośrednio odpowiedzialny za zarządzanie projektami marketingowymi wspierającymi sprzedaż, codzienną komunikację oraz raportowanie i analizy.

Specjalista ds. marketingu prowadzi projekty łączące obszar marketingu on-line i off-line oraz sprzedaży, opracowuje i wdraża plany komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, w tym media społecznościowe, wspiera budowanie wizerunku marki.

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe kierunkowe (marketing, zarządzanie, ekonomia lub pokrewne),
  • wymagane min. 2-letnie doświadczenie w pracy zawodowej w marketingu,
  • doświadczenie w planowaniu, realizacji i rozliczaniu projektów marketingowych, umiejętność pracy w interdyscyplinarnych zespołach,
  • bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego w mowie i piśmie, znajomość jęz. niemieckiego będzie dodatkowym atutem,
  • dobra znajomość MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem przygotowania i prowadzenia prezentacji marketingowych,
  • umiejętność analizowania działań marketingowych oraz przedstawianie rekomendacji do ciągłego doskonalenia,
  • kreatywność, sumienność, terminowość i samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań.

 

Oferujemy:

  • Ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie ,
  • Stabilne zatrudnienie w innowacyjnej firmie, z wyjątkowymi rozwiązaniami,
  • Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku i wsparcie klientów w realizacji projektów,
  • Samodzielność w realizacji zadań,
  • Wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania i osiąganych wyników,
  • Rozwój zawodowy dostosowany do potrzeb i kompetencji pracownika.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi