Miejsce pracy: Andrychów
Zadania:
- planowanie, tworzenie i koordynacja kampanii marketingowych (mailing, social media, SMS, Google Ads) skierowanych zarówno do Klientów jak i Podwykonawców,
- analiza i ocena efektywności wielokanałowych kampanii wraz z inicjowaniem działań w kierunku podniesienia wyników,
- koordynacja projektów marketingowych promujących nowe, przełomowe narzędzia IT na rynku transportowym,
- regularne badania otoczenia rynkowego, a także kwartalnych prezentacji najważniejszych trendów,
- współpraca z działami w firmie w celu realizacji nowych, wspólnych projektów marketingowych,
- współpraca z agencjami zewnętrznymi.
Wymagania:
- minimum 2 letnie doświadczenie w branży marketingowej,
- umiejętność tworzenia, koordynacji oraz rozliczania efektywności kampanii marketingowych oraz działań w social mediach znajomość,
- znajomość narzędzi tj. Google AdWords, Google, Analytics, LinkedIn Ads, Facebook Ads,
- dobra znajomość języka angielskiego,
- sam organizujesz swoją pracę i w pełni koncentrujesz się na wyznaczonych celach, jednocześnie proponując nowe pomysły i rozwiązania.
Firma oferuje:
- umowę o pracę,
- kompleksowy onboarding,
- pakiet szkoleń,
- jasną ścieżkę kariery,
- udział w projektach,
- konkurencyjne wynagrodzenie,
- program wellbeing,
- raz w tygodniu możliwość pracy zdalnej (po okresie wdrożenia).
Brzmi dobrze? Aplikuj już dziś!
Wyślij swoje CV przez formularz dostępny w portalu lub na adres mailowy: a.adamus@hrsigma.eu w tytule wpisując nazwę stanowiska!
Więcej ogłoszeń na stronie : www.hrsigma.pl
Klauzula RODO:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)