Pozyskiwanie i bieżąca obsługa klientów indywidualnych i grupowych.
Znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (obsługa kluczowych biur podróży – sporządzanie umów, negocjacje kontraktów, itp.).
Odpowiedzialność za budowanie wizerunku firmy, a także za tworzenie nowych kanałów sprzedaży.
Znajomości technik i narzędzi marketingowych w zakresie sprzedaży, a także promocji i tworzenia wizerunku firmy.
Aktywna sprzedaż usług hotelowych i konferencyjnych.
Koordynację spotkań biznesowych, konferencji i bankietów.
Rozwijanie obecnie istniejących obszarów, kanałów sprzedażowych oraz pozyskiwanie nowych.
Gruntowna wiedza w dziedzinie marketingu szczególnie z obszaru hotelowego.
Zdolność analizowania kampanii marketingowych oraz umiejętności tworzenia i wprowadzania nowych produktów na rynek; znajomość specyfiki handlu na rynku odbiorców w szczególności w branży hotelarskiej.
Tworzenie pakietów pobytowych dla grup i klientów indywidualnych.
Doskonałe umiejętności interpersonalne, do których należą:
- umiejętność komunikacji,
- zaangażowanie i dynamizm,
- pozytywne nastawienie do zmian,
- elastyczność w działaniu,
- wysoki poziom samodzielności i kreatywności,
- otwartość i łatwość nawiązywania kontaktów,
- zdolności negocjacyjne - niezbędne do określenia warunków współpracy z klientami,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- odporność na stres
- umiejętność pracy pod presją czasu.
Hotel*** Adam&Spa z 10 letnim doświadczeniem na rynku hotelarskim w Kudo... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.