Opis stanowiska pracy

Będziesz odpowiedzialna/y za:

• realizację projektów z zakresu komunikacji zewnętrznej (strona www, kampanie w mediach, content marketing) oraz komunikacji wewnętrznej ( newslettery, CSR),
• prowadzenie działań brandingowych,
• planowanie, organizowanie i realizowanie imprez firmowych, akcji marketingowych oraz działań promocyjnych, także podczas targów i eventów,
• realizację innych projektów i zadań w tym analiz, zestawień, badań marketingowych.
• współpracę z agencjami reklamowymi i domami mediowymi w zakresie tworzenia nowych materiałów
i akcji promocyjnych,
• dbanie o wizerunek firmy,
• wspieranie działów sprzedaży.

Wymagania

Czekamy właśnie na Ciebie jeżeli:

• posiadasz wykształcenie wyższe (preferowane w obszarze: PR, marketing, dziennikarstwo),
• zdobyłaś/eś minimum 1-2 lata doświadczenia pracy w obszarze marketingu/komunikacji,
• posiadasz doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów,
• posługujesz się swobodnie językiem angielskim (warunek konieczny),
• znasz dobrze i używasz na co dzień programów Excel, Power Point, Word, a także narzędzi marketingu online (SEM, SEO),
• jesteś dociekliwa/y, twórcza/y, przedsiębiorcza/y i systematyczna/y,
• jesteś odpowiedzialna/y, komunikatywna/y, otwarta/y i dobrze zorganizowana/y,
• lubisz pisać i masz „lekkie” pióro,
• posiadasz aktywne prawo jazdy kat. B.

Prezentacja firmy

Firma „Wanicki” powstała w 1991 roku jako przedsiębiorstwo oferujące głó... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
15/07/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Marketing / PR / Social Media

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi