Specjalista ds. Marketingu z jęz. angielskim
Miejsce pracy: WarszawaMiejsce pracy: województwo mazowieckie (ok. 50 min o centrum Warszawy)
Główne zadania na stanowisku:
• Przygotowywania prezentacji na spotkania z klientami (prezentacje firmy, trendy rynkowe i konsumenckie, prezentacje produktowo-koncepcyjne).
• Prowadzenie prezentacji u klientów podczas wizyt z handlowcami.
• Stała współpraca z Product Managerami i Działem R&D (nowe rozwiązania, trendy, technologia produkcji).
• Śledzenie i weryfikacja nowych rozwiązań pojawiających się w portfolio Firmy pod kątem lokalnych rozwiązań dla branży.
• Bieżące informowanie działu handlowego o pojawiających się nowych rozwiązaniach i możliwościach ich zastosowania.
• Inne działania marketingowe wspierające sprzedaż produktów z obszaru tzw. food (cukiernictwo, piekarnictwo, lodziarstwo, mleczarstwo).
• Zapewnienie wymiennego zastępstwa z asystentem działu marketingu oraz w uzgodnionym zakresie z kierownikiem ds. marketingu.
Wymagania:
• Wykształcenie wyższe (lub studenci 5 roku) z zakresu marketingu
• Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2 (mile widziany TOEIC)
• Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub zbliżone (kontakt z klientami)
• Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Office, w szczególności Power Point)
• Znajomość programów graficznych i doświadczenie w samodzielnej kreacji materiałów reklamowych (Corel, Adobe Photoshop)
• Znajomość branży spożywczej, B2B, B2C
• Łatwość w tworzeniu treści – „lekkie pióro”
• Umiejętność przeprowadzenia prezentacji
• Prawo jazdy kat. B
• Nastawienie na klienta
• Zdolności interpersonalne
• Umiejętność zarządzania czasem i projektami
Klient oferuje:
• Przyjazną atmosferę pracy oraz energiczny zespół współpracowników
• Możliwość rozwoju kompetencji w prężnej międzynarodowej firmie
• Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę z atrakcyjnymi warunkami zatrudnienia (w tym system bonusowy)
• Dogodną ofertę benefitów w postaci m.in. opieki medycznej, ubezpieczenia na życie